1- ارتقا سرعت و کیفیت شستشو با زمین شوی صنعتی دستی:

هنگام استفاده از زمین شوی برقی ، برس های اسکرابر صنعتی  دستگاه با بهره مندی از فشار و سرعت چرخش بالا به نه هر گونه آلودگی را از سطح مستقل می‌نمایند. همچنین وجود مخازن مجزا در دستگاه‌ اسکرابر از ادغام شدن محلول شوینده و آلودگی جمع شده ، پرهیز کرده و مانع از انتقال آلودگی می گردد. استفاده از زمین شوی صنعتی دستی به دلیل کیفیت بالای شستشو و عدم نیاز به صرف زمان زیاد در شستشوی سطح های کف، سرعت عملیات را به معیار قابل توجه در مقایسه با به کارگیری طرز‌های سنتی افزایش میدهد.
2- خشک کردن سریع سطوح کف با دستگاه اسکرابر :
دستگاه اسکرابر که از خانواده زمین شوی و کف شوی صنعتی، عملیات شستشو و خشک کردن سطح را بصورت همزمان اجرا داده و در فایده از صرف زمان و انرژی برای خشک کردن سطح بعد از عملیات شستشو دوری کرده و همچنین مخاطرات پیرامون مرطوب باقی ماندن سطح را کاهش می دهد. با خشک شدن سریع سطح نه تنها خطر سر خوردن و لغزش افراد کاهش می یابد بلکه احتمال آلوده شدن مجدد سطح نیز کاهش می‌یابد .
3- افزایش طول عمر کفپوش با کف شوی برقی :
کف شوی صنعتی ایرانی اشکال آلودگی‌های مو جود بر روی سطح را به نحو اثرگذار جداگانه و توده می‌نماید. در منفعت عوامل کدر کننده و از دربین غالب جلا و زیبایی کف پوش حذف می‌شوند. توده بی نقص آب مانده توسط کف شوی صنعتی ایرانی نیز از باقی ماندن آن در درزها و شیارها و نفوذ به لایه های زیرین جلوگیری می‌نماید. بدین ترتیب عمر کفپوش افزایش مییابد.
4- افزایش سطح بهداشت دور و اطراف و محافظت سلامت مخاطب :
هنگام استفاده از دستگاه اسکرابر دستی آلودگی ‌به نحو موءثر از فضا حذف میشود و همچنین با عده بی نقص اسکرابر صنعتی آب باقی‌مانده و آلودگی از حفرات و درزها و شیارها از انباشت آلودگی و تبدیل این نقاط به مرکز پرورش و نشر میکروب ها و باکتری‌ها جلوگیری می‌شود. عمل کردن با زمین شوی برقی و کف شوی صنعتی نیازمند خم و راست شدن مداوم نبوده و هنگام کار ، کاربر مستقیما با آلودگی در تماس نبوده و بدین ترتیب ایمنی و سلامت وی محافظت می‌شود.
5- کاهش هزینه نظافت با زمین شوی برقی :
در‌صورتی‌که برای نظافت و شستشوی محیطی با وسعت بالا نیاز به چند نیروی خدماتی هست می‌توان با جایگزین کردن یک دستگاه اسکرابر و یا پولیشر تعداد نیروهای خدماتی را به یک نفر کاهش داد و عملیات را با سرعت و کیفیت بسیار بالاتر به جاری ساختن رسانید. از سوی دیگر به شغل بردن زمین شوی صنعتی دستی به کاهش مصرف آب و ماده های شوینده کمک می‌نمایند و موجب صرفه جویی در منابع میگردد. همچنین کف شوی برقی به حفظ جلا و زیبایی کفپوش یاری کرده و در نتیجه از تحمیل هزینه‌های هنگفت مرتبط با بده بستان و ترمیم کفپوش ها در یک مجموعه هجران می‌نماید.
دستگاه اسکرابر ایرانی یا خارجی ؟
دستگاه اسکرابر وارداتی عمدتا از مملکت چین به صورت مونتاژ نشده وارد مملکت میشود و پس از مونتاژ با عنا وین و برند های متفاوت در بازار عرضه میگردد . این زمین شوی و کف شوی صنعتی کیفیت قطعات زیر تری نسبت به دستگاه اسکرابر ایرانی دارند و همچنین به علت واردات محدود و غیر همیشگی ، خدمات بعد از فروش مناسبی ندارند و در صورت خرابی حمایت قطعات آن بسیار سخت می باشد . گروه دیگری دستگاه اسکرابر وارداتی که اروپایی هستند، علی رغم کیفیت بالایی که دارند، قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با کف شوی صنعتی ایرانی دارند.
مزایای دستگاه اسکرابر صنعتی آنا نسبت به دستگاه اسکرابر صنعتی دیگر
قیمت گذاری مناسب: دستگاه اسکرابر آنا دارای بیسون صنعت  قیمت های بسیار پایین تر به نسیت نمونه وارداتی می‌باشند . غرض ما تهیه و تنظیم دستگاه اسکرابر ارزان قیمت و مقرون به صرفه برای مصارف تجاری و صنعتی هست .
تأمین کننده قابل اعتماد : شرکت تولیدی صنعتی آذرجارو با بیش تر از 30 سال سابقه ، 15 سال حفاظت قطعات و خدمات پس از فروش مطلوب را در برنامه کاری خود داشته و دارد .
ساخت‌و‌ساز ایرانی : با توجه به اینکه کلیه قطعات کف شوی صنعتی آنا ایجاد کرد همین شرکت است ، شما با خرید این کف شوی صنعتی ایرانی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. پس امان قطعات همیشه به راحتی در دسترس می‌باشد.