انتخاب بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک اسکرابر صنعتی  در دفعه اول به نوع کاربرد خانگی یا صنعتی بستگی دارد. حجم کار و حجم زباله های جان دار در گوشه و کنار، فاکتور دیگری می باشد که بایستی در گزینش این دستگاه به آن توجه نمود. خرطومی دستگاه با توجه به وسعت دور و اطراف می بایست به گونه ای باشد که در گیر گرفتگی نشود. ظرفیت مخزن این جاروبرقی صنعتی نیز به طوری بایستی باشد که پاسخگوی نیاز فرد باشد، به گونه‌ای که تعداد دفعات تخلیه مخزن را به حداقل برساند. سهولت کاربری، بعد ها مناسب با گوشه و کنار، نوع فیلتر و قدرت مکش بالا از دیگر مفاد اساسی در تعیین اسکرابر صنعتی این دستگاه ها میباشند.

نکات مهم عیب یابی و تعمیر و حفظ دستگاه کف شوی صنعتی
کفشوی صنعتی (همچنین تعمیر دستگاه کف شوی صنعتی) یک کدام از پر کاربردترین و متداول ترین دستگاه‌های نظافتی جهت شستشوی سطوح کف است. این دستگاه در کمترین و کوتاه ترین فرصت ممکن، تمیزی بسیار بی نظیری را به ارمغان می‌آورد. البته این قضیه در گرو استفاده صحیح از دستگاه، تناسب وسعت اطراف و نوع آلودگی با عملکرد اسکرابر و مدیریت امور محافظت و بازبینی از بخش های مختلف آن می‌باشد. در صورتی شما بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به به کار گیری از این دستگاه داشته باشید، میتوانید به مقطع زمان بر آن را در چنگ داشته و نهایت سود مندی را به دست آورید. در این نوشته ی علمی شیوه به کارگیری اصولی از اسکرابر و عیب یابی صحیح و اصولی بخش های متعدد دستگاه تشریح می گردد.
طرز شغل اسکرابر و اصول به کارگیری از آن
اسکرابر یا کفشوی برای شستشوی سطوح کف بعداز یک نظافت اولیه محیط بکار گرفته میشود. در واقع این دستگاه همت موثر تر خود را زمانی ارائه می دهد که آلودگی های سطح های کف به وسیله یک ابزار نظافتی جمع شده باشند. اسکرابر دارای یک یا دو برس می باشد که با چرخش بر روی سطح آلودگی ها را از سطح مستقل می کنند. زمانی که برس ها در فعلا همت می باشند، تی مکش آلودگی را از فضا عده نموده و موتور مکش آنان‌را به درون مخزن می فرستد. تک تک مدل های مختلف دستگاه کف شوی دارای همین تلاش معمولی می‌باشند.
 
بخش اولیه مدیریت فرآیند شستشو با استعمال از اسکرابر آموزش درست و باخبر سازی کاربر از بخش های متفاوت دستگاه و اعمال همین تلاش سهل وآسان می‌باشد. ولی جزئیاتی در روش استارت به شغل دستگاه وجود دارد که می بایست آن‌ها را به کاربر آموزش داد. از جمله دستگاه نباید با مخزن خالی آب یا باتری در فعلا تخلیه شروع به عمل کند.
اهمیت بازدید بعد از ظهر ای دستگاه کف شوی صنعتی
بعضی از کاربران دستگاه کف شوی نکات حفظ و به کار گیری از آن را دور از شوخی نمی گیرند و همین فرمان نیز باعث می شود که مشکلاتی را در عملکرد آن مشاهده کنند. البته در بعضا از مورد ها خرابی یکی‌از قطعات تشکیل دهنده این دستگاه نیز می‌تواند تاثیر گذاری اکثری بالایی را در اصول عمل آن داشته باشد. به همین جهت توصیه می شود که قطعا به طور بعد از ظهر ای تک تک قسمت های این دستگاه را مورد رسیدگی قرار دهید و ایرادهای قابل مشاهده را برطرف سازید. بی توجهی به عیب یابی و بازبینی فرصت ای اسکرابر خطاها مختلی را در‌پی دارد. او‌لین مزیت عیب یابی،‌ تسری نکردن مشکلات به بخش های دیگر و عدم تحمیل هزینه های هنگفت بیشتر هست.
 
در صورتی تفحص یک زمین شوی صنعتی آرم دهد که سیستم برس زنی و مکش آن سالم هستند البته سطح آن چنان که باید و شاید پاک نبوده، رد آب به جا مانده و ناپاک و کدر به نظر می رسد. چرخش برس یا برس های اسکرابر با دور گردش و فشار مناسب جاری ساختن می گیرد، موتور مکنده در اینک کار کردن بوده و توان مکش آن در رنج مطلوب جای‌دارد، شلنگ ها در وضعیت مناسب میباشند، تی لاستیکی با سطح زمین در تماس می‌باشد و کلاً در هنگام تحقیق اسکرابر به ظاهر مشکلی به چشم نمی‌خورد؛ چرا هم چنان سطح ها تمیز بیسون صنعت  نیستند؟ در‌این حالت جزئیات بیشتری از دستگاه زمین شوی صنعتی مورد بازبینی قرار می‌گیرد.
همچنین با عیب یابی دستگاه کف شوی، بخش‌هایی از دستگاه کارکرد بهینه دستگاه محافظت شده و نیازی به تکرار فرایند نظافت نیست. برای مثال برس دستگاه اگر بطور منظم رسیدگی نشود، آلودگی های ریزی را به خود جذب می کند. در نهایت این آلودگی ها کیفیت برس زنی را کاهش داده و حتی می توانند سبب ساز ساخت خط و خش بر روی سطح شوند. مزایای کلی عیب یابی اسکرابر شامل ارتقا طول عمر دستگاه، هجران از خرابی های احتمالی بیشتر، کاهش وقفه در فرایند نظافت سطح های ناشی از از کار افتادگی موقتا دستگاه و کاهش هزینه های تعمیر بیسون صنعت و حفظ اسکرابر میشوند.