جاروبرقی های تک فاز به صورت معمول اسکرابر صنعتی  برای مصارف خانگی و تجاری مدل پیاده سازی گردیده اند. آنها از یک منبع تغذیه استاندارد ۱۲۰ ولت به کار گیری کرده و موتورهای آن‌ها در مجموع کوچکتر و نادر مصرف خیس از موتورهای جاروبرقی های سه فاز می‌باشند. در فیض، جاروبرقی های تک فاز اقتدار مکش کمتری نسبت به جاروبرقی های سه فاز دارا هستند. اقتدار مکش جاروبرقی های تک فاز معمولا میان ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ وات میباشد، در حالی که توان مکش جاروبرقی های سه فاز می‌تواند به ۲۰۰۰ وات یا این که بیشتر رسد.

 
در مقابل جاروبرقی های سه فاز برای شغل های هنگفت خیس مانند نظافت صنعتی و تجاری پیاده سازی گردیده اند. آنان از یک منبع تغذیه ۲۴۰ ولت به کارگیری می نمایند و موتورهای آن ها به صورت قابل توجهی قدرتمندتر از موتورهای جاروبرقی های تک فاز می باشند. این دستور به آنان اقتدار مکش بسیار بیشتری میدهد که برای گردآوری مواد هنگفت و ضایعات بزرگتر ایده آل میباشد. ضمن اقتدار مکش بیشتر، جاروبرقی های سه فاز معمولاً دارنده مخازن بزرگتر، فیلترهای توانا خیس و بدنه های بادوام تری نیز می‌باشند.
 
نظارت مزایا و معایب جاروبرقی صنعتی تک فاز و سه فاز
تعیین مکنده صنعتی تک فاز و سه فاز متناسب با نیازهای شما با وجود مورد های گوناگون مو جود قادر است مشقت بار باشد، بدین ترتیب برای امداد به شما در تصمیم گیری، مزایا و معایب اشکال جاروبرقی صنعتی تک فاز و سه فاز را در ذیل به اختصار تفصیل داده ایم:
 
مزایای جاروبرقی صنعتی تک فاز:
مقرون به صرفه خیس: جاروبرقی های صنعتی بیسون صنعت  تک فاز به صورت کلی ارزان خیس از سبک های سه فاز می باشند.
دسترسی سهل وآسان: برق تک فاز در اکثر ساختمان های مسکونی و تجاری به صورت بزرگ در دسترس میباشد.
وزن و بعدها کوچکتر: جاروبرقی های تک فاز معمولا کوچکتر و مدل خیس از سبک های سه فاز می باشند که انتقال آن ها را راحت خیس می نماید.
مطلوب برای کاربردهای مدل: جاروبرقی های تک فاز برای شغل های نظافتی مدل مانند پاک کردن کف، مبلمان و وسایل نقلیه ایده آل می‌باشند.