کف‌شوی یک وسیله‌ی برقی میباشد که برای اسکرابر صنعتی  نظافت کردن و شستشوی سطح ها متعدد برای مثال کف، فرش، مبلمان و دیگر سطح ها صاف به کارگیری میشود. این دستگاه با به کار گیری از اقتدار الکتریسیته و جنبش مکانیکی کثیفی‌ها را منزه کرده و آن را به نیکی شستشو می‌نماید.

 
زمین‌شوی برقی در بالا، با استعمال از اقتدار جذب، ذرات و آلاینده‌های مو جود بر روی سطح را عده‌آوری می‌نماید. این ذرات میتوانند مشتمل بر گرد و غبار، گیسو و بقیه ذرات خرد باشند. آنگاه با به کارگیری از مکانیزم‌های متفاوت، مانند مکش و فشار آب با به کار گیری از محلول شوینده، سطح را شستشو می دهد. این فعالیت نیز ذرات و لکه‌های باقی مانده را از سطح حذف می‌نماید.
 
برخی از کف‌شوی‌ها یک واحد کم آب‌کن دارا هستند که بعداز شستشو با به کار گیری از هوای گرم یا این که رشته‌ها، سطح را کم آب می‌نماید. این شغل سبب خودداری از پخش رطوبت و خودداری از تشکیل لکه‌های تازه می شود.
 
به صورت خلاصه، زمین‌شوی صنعتی با استعمال از مخلوط اقتدار الکترواستاتیکی و مکانیزم‌های شستشو و کم آب کردن، سطح های را پاک و شسته و از آلودگی‌ها و ذرات آلوده تمیز می‌نماید.
 
 
برس
مخزن آب آلوده
مخزن آب پاک
موتور مکش
مکنده
باتری
غربال
کنترلر
صرفه‌جویی در هزینه‌ها با خرید کف‌شوی صنعتی از فرنام صنعت
پیش از خرید دستگاه کف‌شوی صنعتی، می بایست بیسون صنعت  اندازه و سطح زمین را در لحاظ بگیرید و شایسته ترین مثال را برای مصرف خویش خریداری نمائید. همینطور توان و تلاش شوی برقی نیز اساسی میباشد. عالی میباشد شوی برقی، دارنده اقتدار کافی برای پاک سازی زمین متبوع شما باشد و تجهیزات دیگری مانند قابلیت و امکان تهیه فشار آب و نرم افزار‌های شستشوی متعدد نیز در حیث گرفته خواهد شد. همیاران ما در فرنام صنعت مهیا ارائه مشورت کردن و ارشاد مایحتاج به شما عزیزان می‌باشند.