شعاع حرکتی زمین شوی کابلی و باتری دار

زمین شوی های کابلی به صورت بدون واسطه به اسکرابر صنعتی  برق شهری متصل میشوند و شعاع حرکتی آن‌ها بوسیله ارتفاع سیم برق محصور می‌شود. در مقابل زمین شوی های باتری دار با باتری فعالیت می نمایند و هیچ سیرتکامل سیم و محدودیتی برای انتقال ندارند. در غایت، به خیال داشته باشید که زمین شوی‌های متعدد با اعتنا به مارک، سبک و خصوصیت‌هایشان، شعاع حرکتی متفاوتی دارا‌هستند. برای تعیین زمین شوی مطلوب، ضمن شعاع حرکتی، به فاکتورهای دیگری مانند توان، نوع سطح ها، متراژ دور و اطراف، دارایی و نیازهای نظافتی خویش نیز اعتنا نمایید.

تفاوت کفشوی باتری دار و دیزلی از نگاه منبع انرژی
گزینش دربین کفشوی باتری دار و دیزلی به نیازهای شما بستگی دارااست. کفشوی باتری دار از باتری های قابل شارژ برای حمایت انرژی به کار گیری کرده و کفشوی دیزلی از موتور دیزلی برای هواخواهی انرژی استعمال می نمایند.

کفشوی های دیزلی معمولاً قدرتمندتر از کفشوی های باتری دار می‌باشند و می‌توانند برای نظافت کردن سطح ها دشوار خیس استعمال شوند. در مقابل کفشوی های باتری دار معمولاً مدل خیس و مانورپذیرتر از کفشوی های دیزلی میباشند، که به کار گیری از آن ها را آسوده خیس می نماید.

کفشوی های باتری دار هیچ سیرتکامل آلاینده ای مانند دود یا این که گازهای گلخانه ای منتشر نمی‌کنند، به این ترتیب برای اطراف زیست مطلوب خیس می‌باشند. همینطور کفشوی های باتری دار بسیار معدود صدا می باشند، به این ترتیب برای به کارگیری در فضا های حساس مانند درمان‌گاه ها و مدرسه ها ایده آل می باشند. در مقابل کفشوی های دیزلی دود و گازهای گلخانه ای منتشر کرده و برای اطراف زیست مضر می باشند. کفشوی های دیزلی می‌توانند بسیار لبریز سر وصدا باشند، که استعمال از آنان را در اطراف های حساس طاقت فرسا می نماید.

راهنمای تعیین شایسته ترین دستگاه اسکرابر صنعتی
کمپانی ابراهیم یکی ساخت و ساز کنندگان پر رنگ دستگاه های اسکرابر صنعتی در جمهوری اسلامی ایران میباشد که طیف کبیر ای از سبک ها را برای کاربردهای گوناگون ارائه می‌دهد. برای تعیین شایسته ترین دستگاه اسکرابر صنعتی ابراهیم برای نیازهای خویش، بایستی عامل ها مختلفی را در حیث بگیرید، مثلا:

متراژ دور و بر: اولی گام برای گزینش اسکرابر مطلوب، گزینش متراژ محیطی میباشد که می‌خواهید نظافت نمائید. کمپانی ابراهیم اسکرابرهای صنعتی را در گنجایش های مخزن متعدد ارائه می‌دهد که برای فضاهای خرد تا گرانقدر مطلوب میباشند.
نوع کفپوش: نوع کفپوش نیز در گزینش اسکرابر بیسون صنعت  عنایت دارااست. اسکرابرها با برس های متفاوت برای سطح های گوناگون مانند سرامیک، سنگ، اپوکسی و موزاییک مو جود میباشند.
میزان دارایی: اسکرابرهای صنعتی در طیف وسیعی از بها ها جانور می باشند. مورد نیاز میباشد پیش از خرید، دارایی خویش را انتخاب نمایید.