پذیرایی و نشیمن یک کدام از مهم ترین قسمت های  اسکرابر صنعتی  خانه برای منزل تکانی میباشد. نشیمن خانه محل نشستن و پذیرایی از مهمان‌ها میباشد براین اساس اصلی میباشد که شایسته ترین صورت آیتم نظافت قرار بگیرد. پیرو به لیست شغل های تمیزکاری عید برای پذیرایی و نشیمن اشاره گردیده است:
 
نظافت و شستن پنجره ها، شیشه ها
نظافت، شستن و گردگیری وسایل، اسباب برقی مثل تلویزیون و…
تمیزکاری آباژور، لوستر و سطح های نور
شست و شوی پرده
شستن فرش‌ها
نظافت کردن مبلمان
شستن موکت
نظافت دیوارها و کفپوش‌ها
گردگیری و غبار روبی اکسسوری‌ها و فریم‌های دیواری
شستن و تی کشیدن همگی سطح های کف
شما میتوانید برای سهولت در نظافت و شست و شوی سطح ها کف، پرده ها،مبلمان و… با کمپانی ابراهیم تماس بگیرد. همینطور می توانید با مشورت بدون پول کارشناسان ما شایسته ترین و مطلوب ترین امکانات نظافت خانگی این موسسه را خریداری کرده و از آن استعمال کنید.
 
لیست تمیزکاری اتاق خواب
 
تمیزکاری اتاق خواب در منزل تکانی خانه
 
اتاق خواب محل استراحت و خواب اشخاص میباشد. اتاق‌خواب ممکن میباشد به گذر زمان محل تجمع وسایل غیر قابل استعمال و یا این که به دور ریختنی گردد. به این ترتیب ضمن نظافت هفتگی موردنیاز میباشد که در موقع منزل تکانی به صورت اصولی و بی نقص آیتم نظافت قرار بگیرد. به دنبال به معرفی تنی چند از مورد ها نظافت اتاق خواب می‌پردازیم:
 
نظافت کردن کمددیواری‌ها و کشوها و بیرون کردن وسایل بدور ریختنی
شستن پرده
نظافت کردن و شستن پنجره‌ها
شستن فرش
نظافت دیوارها و کفپوش
تمیزکاری تختخواب
گردگیری کتابخانه
شست و شوی روتختی و ملافه
شستن و تی کشیدن تمامی مقاطع کف
لیست شغل های منزل تکانی برای نظافت ایوان و انباری
ایوان خانه در منزل های حیاط دار، تحت عنوان ورودی خانه شما تلقی می شود. شما می توانید با نظافت و تمیزکاری تراس منزلتان فضای مطبوعی برای ورود مهمانان خویش ساخت‌و‌ساز نمائید. مواقعی که بایستی برای تمیزکاری این دور و اطراف در حیث بگیرید عبارتند از: