نظافت فر 
رسوب زدایی و جرمگیر اسکرابر صنعتی ی از فر شیرینی پزی بسیار اساسی میباشد چون این دستگاه‌ها معمولاً با تجمع رسوبات چربی، خمیر و بقیه آلودگی‌ها مواجه می گردند که می تواند به کاهش سعی و بهداشت آن ها سبب ساز خواهد شد. برای رسوب زدایی از فر شیرینی پزی، به کارگیری از بخارشوی صنعتی یک شیوه بسیار کارآمد و مفید میباشد.
 
بخارشوی صنعتی با دمای بالا و فشار قادر، می تواند رسوبات چربی و خمیر را از سطح دستگاه مستقل نماید و آلودگی‌ها را از در میان غالب شود.
 
با استعمال از بخارشوی صنعتی برای جرم‌گیری از فر شیرینی پزی، می‌قدرت کاملا و بهداشتی، سطح دستگاه را منزه کرد. بخارشوی صنعتی سبب حذف رسوبات چربی، خمیر و بقیه آلودگی‌ها می شود و به کسب به استانداردهای بهداشتی در فضای شیرینی پزی امداد می‌نماید.
 
همینطور، این شیوه باعث ارتقا قدمت اثر گذار دستگاه و بهبود تلاش آن میشود. در مجموع، به کارگیری از بخارشوی صنعتی برای رسوب زدایی و جرمگیری از فر شیرینی پزی، به نگهداری بهداشت و نظافت در‌این صنعت یاری می‌نماید و به همت باصرفه دستگاه‌ها امداد می‌نماید.
 
قنادی ها و شیرینی پزی ها امروزه در سطح شهر ها با تعداد بیشتری چشم می‌شوند. این دکان ها و مرکزها تولیدی از دو قسمت فروشگاهی و ساخت و ساز شیرینی تشکیل‌شده اند. هر دو نصیب با تردد اشخاص و روند های تولیدی مبتلا آلودگی میشود. با اعتنا به التفات تمیزی فضا و اثر آن بر چگونگی سالم اشخاص و تولیدات تولیدی، قسمت نظافتی بایستی بطور ویژه مد لحاظ مدیر قنادی ها قرار گیرد. نظافت شیرینی فروشی و قنادی با پیش گویی حجم دور و بر، وسعت آلودگی و لزوم نظافت روزمره منظم، با استعمال از امکانات مکانیزه آسوده و با کیفیت خوب جاری ساختن میگیرد. تجهیزاتی مانند کفشوی صنعتی و جاروبرقی برای نظافت قنادی بکار  بیسون صنعت میایند. در‌این نوشته ی علمی قصد داریم تا این دستگاه ها و مزایای آن برای شیرینی فروشی ها را تفصیل دهیم.