اپ ضد آلرژی (skin wash)
این اپ مواد آلرژی زای جانور در برخی جامه‌ها را اسکرابر صنعتی  با اعتنا به دما و روش شستشو از جامه‌ها شسته و از در بین می برد.
 
سیستم baby care
این نرم افزار آزردگی پوستی کودک ها را در فیض باقیماندن ماده لباسشویی ، کاهش میدهد. شستشو با دمای بالا و آبکشی‌های مازاد ضمانت می‌نماید که هیچگونه پودر لباس شویی بر روی جامه خردسالان باقی نماند.
 
سیستم air wash
این امکان انقلابی درعرصه رویا رویی با بوهای نامطبوع و چروک جامه می‌باشد که کارداران حساسیت زای میکروسکوپی، باکتریهای مضر و میکروبها را به طور کامل از میان می برد. دراین سیستم لباسهایی که پیش از این شسته و در تاثیر استعمال مکرر، به بوی نامطبوع آغشته گردیده اند، فارغ از استعمال از آب و مواد شستشو با قراردادن در کوران هوای داغ ضدعفونی گردیده و خلال از دربین رفتن چروکها، بوهای نامطبوع نیز از فی مابین میرود.
 
هنگامیکه جامه‌ها بسیار آلوده گردیده اند و نیاز به شستشوی بیشتری دارا‌هستند، شما میتوانید با فشار دادن این دکمه، مقطع چرخش برای هر چرخه را ارتقاء دهید که منجر میگردد جامه‌ها پاک خیس شسته شوند.
 
ترازو مصرف ماده شوینده (intelligence dosage system)
در ماشین لباسشویی‌های بی آلایش از هر ۱۰ توشه استعمال از مواد شستشو و یا این که قابل انعطاف کننده، ۹ توشه واحد سنجش ماده های شوینده و یا این که قابل انعطاف کننده بدرستی به حساب آوردن نشده میباشد که همین فرمان سالیانه موجب اتلاف وسعت قابل مراعات ای از آب و یا این که ماده های شوینده و قابل انعطاف کننده می گردد. با به کار گیری از سیستم اختصاصی و هوشمند تهیه و تنظیم  بیسون صنعت واحد سنجش مصرف مواد شستشو، سالیانه ۱۱ لیتر مایع شوینده و حجمی هم اندازه ۵۸ وان گرمابه مالامال آب صرفه جویی می گردد. براین اساس با به کارگیری از این تکنولوژی و با لبریز کردن مخزن مایع شوینده، دستگاه شما به صورت هوشمند ترازو مایحتاج ماده های شوینده و یا این که قابل انعطاف کننده را اندازه گیری می‌کند. با به کار گیری از این سیستم تقریباٌ تا ۲۰ شستشوی آجل نیازی به اضافه کردن شوینده نخواهد بود.