دستگاه زمین شوی صنعتی خودرویی یا این که  اسکرابر صنعتی ماشینی، یکی‌از دیگر از گونه های اسکرابر های صنعتی پر کاربرد می باشند. از این دستگاه برای نظافت دور و اطراف های تبارک و فضاهای کبیر خیس استعمال می شود. در واقع وجود منزلت منحصر برای مخاطب این قابلیت و امکان را به دستگاه می دهد که پهنای شستشوی کلان تری داشته باشد.

 
در‌این دستگاه ها هدایت دستگاه توسط مخاطب شکل می گیرد. اسم دیگر این دستگاه های نظافتی، زمین شوی سرنشین دار میباشد. اسم دستگاه نشات گرفته از خصوصیت آن میباشد. در‌پی به رسیدگی طریق هدایت دستگاه توسط راننده می پردازیم.
 
هدایت اسکرابر توسط راننده
اسکرابر سرنشین دار سبک کارآمدی از ماشین کف شوی صنعتی میباشد که در آن فضایی برای نشستن مخاطب و هدایت دستگاه همچون یک خودرو در لحاظ گرفته گردیده‌است. ترازو انرژی مستعمل بوسیله استفاده کننده و خستگی او هنگام کاربرد اسکرابر خودرویی به دست‌کم رسیده و بازدهی او به نحو چشمگیری ارتقا مییابد.
 
پیاده سازی اسكرابر سرنشین دار قابلیت و امکان فایده گیری دستگاه از پهنای شستشوی بزرگ خیس و مخازنی بلندمرتبه خیس نسبت به سبک های دستی را مهیا میاورد. این جایگاه از دستگاه زمین شوی صنعتی معمولاً برای فضاهای دارنده حجم بالا گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند. در صورتی وضعیت یک فضا به طوری باشد که قابلیت و امکان فایده مندی از هر دو کف شوی صنعتی دستی و سرنشین دار وجود داشته بیسون صنعت  باشد، به کار گیری دستگاه زمین پر نمک سرنشین دار مقرون به صرفه خیس و کارآمدتر خواهد بود.
 
 
 
اشکال اسکرابر صنعتی از لحاظ منبع تغذیه
اسکرابر برقی
اسکرابر باتری دار
دستگاه کف پر نمک دیزلی