کیت‌های پیوست متعدد، مانند کیت اساس خانگی اسکرابر صنعتی  ما، برای بیسون صنعت حمل آسوده ابزار نظافت کردن دستی نیز مو جود میباشد. بدین ترتیب شما یک کم آب کن اسکرابر را اخذ می‌کنید که دقیقاً مبنی بر با نیازهای شما پیاده سازی گردیده‌است.


 ماده منزه کننده مطلوب برای کم آب کن اسکرابر شما

صرف لحاظ از نوع کف، ماشین پاک کردن کف یا این که سطح کثیفی، کرچر طیف وسیعی از مواد منزه کننده را ارائه میدهد که کاملا نیازهای متفاوت شما‌را برآورده می نماید. خیر صرفا در به کار گیری مقرون به صرفه و در قبال هر نوع کثیفی بسیار مفید میباشد، بلکه به اندازه کافی دوستدار دور و بر زیست و ملایم میباشد تا واپسین استانداردهای تحقیقاتی را برآورده نماید.

کم آب کن اسکرابر Kärcher کف را روی کف مشمع کف اتاق عمل می نماید

مردی که از کیت اتصال کم آب کن اسکرابر برای ضدعفونی سطح ها با استعمال از اسپری به کارگیری می نماید.

کاهش اثرگذار میکروب برای ارتقا نیازهای بهداشتی

کیت اتصال ما برای کم آب کن های اسکرابر برای ضدعفونی سطح های با به کارگیری از اسپری به شما امداد می نماید تا با پول و مواد نادر به سطح تمیزی به طور کاملً جدیدی برسید. توزیع مواد ضد عفونی کننده مطلوب از روش اسپری لنس یا این که نازل دستیاسکرابر صنعتیمی تواند به صورت موثری تعداد میکروب ها را در کف، دیوارها و مبلمان کم کند. با رعایت دستور کار های قابل انجام می قدرت با به کار گیری از ضدعفونی کننده مطلوب به ضد عفونی اسپری ماهر دست یافت. اسباب و اثاث جانبی برای استعمال در پایانه های قطار، فرودگاه ها، اداره ها و ساختمان های تجاری، مرکزها بازنشستگی و محافظت، مهد خردسال ها، مدرسه های، استخرها و تجهیزات ورزشی مطلوب می باشند. اینک مقاوم سازی برای هر دو دستگاه اسکرابر کم آب کن B 150 R و B 200 R قابلیت پذیر میباشد.
کوشش بعدی - جارو کردن و شستشو در یک مرحله کاری

اسکرابرها و جاروبرقی های ما فضاهای بیسون صنعت  محصور و همینطور بخشها تعالی را با سعی بیشتری پاک می نمایند
 صرفه جویی در حین و هزینه