اشکال زمین شوی سرنشین دار یا این که اسکرابر دستی

کف شوی های صنعتی کلاً در دونوع کفشوی دستی اسکرابر صنعتی  و کف شوی خودرویی یا این که سرنشین دار پیاده سازی و ساخت‌و‌ساز می‌شوند. شما بسته به نیاز خویش میتوانید از هریک از این دستگاه ها به کارگیری فرمایید. در‌پی مواقعی نقل شده که به تعیین شما فی مابین اسکرابر خودرویی با اسکرابر دستی یاری خواهد کرد.
 
کف شوی دستی
این نوع از دستگاه ها بعدها خرد تری را نسبت به نوع کف شوی سرنشین دار آن دارا‌هستند. نسبت مخزن و اندازه برس آن نیز نسبت به نوع خودرویی آن خرد خیس میباشد. خرد بودن بعدها برس این دستگاه به نظافت بخشها صعب العبور و به دور از دسترس امداد متعددی می نماید.
 
اقتدار نظافت بالا در طی سرعت بالا، از خصوصیت های پر رنگ این دستگاه های نظافتی به حساب آورده می شود.
 
از این زمین شو های دستی میتوانید در برای نظافت دور و بر های مختلفی مانند: اداره ها، دفتر ها کاری، دکان ها و… بهره مند شد.
 
 
کف شوی سرنشین دار
این نوع از اسکرابرها در واقع سبک توسعه یافته خیس و توانا خیس زمین شوی دستی میباشد. طریق فعالیت این نوع از دستگاه به این شکل میباشد که اپراتور با نشستن بر روی دستگاه و با به کار گیری از امر آن، هدایت پذیری آن را بر ذمه میگیرد.
 
اسکرابر خودرویی نسبت به اسکرابر دستی سرعت بالاتری را در نظافت ارائه میدهد و برای فضا هایی با بعدها والا مطلوب خیس میباشد. گرچه هزینه نخستین این دستگاه نسبت به مثال دستی آن بیشتر میباشد ولی در زمان فرصت با کاهش واحد سنجش خستگی نیروی انسانی و کاهش مصرف انرژی بیسون صنعت  به صرفه خواهند بود.
 
ولی برای اخذ راندمان حداکثری این دستگاه های صنعتی می‌توانید از هردو آنان به صورت هم‌زمان استعمال فرمایید تا تکمیل کننده یکدیگر شوند.