۵. طول گردآوری: سوییپرهایی که دارنده اسکرابر صنعتی  طول گردآوری بیشتری میباشند، می‌توانند آشغال های روی سطح ها رفیعتر را نیز گردآوری نمایند. سوییپرهای صنعتی ابراهیم با طول گردآوری ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر عرضه میگردند.

۶. قابلیت و امکان تکان در شیب: در صورتی‌که فضا شما دارنده شیب میباشد، می بایست سوییپر صنعتی را تعیین فرمایید که دارنده امکان تکان در شیب باشد. سوییپرهای صنعتی ابراهیم دارنده امکان جنبش در شیب تا ۲۰ درصد می‌باشند.

۷. امکان در اختیار گرفتن از منش بدور: در صورتیکه فضا شما دارنده فضای محصور میباشد، می‌توانید سوییپر صنعتی را تعیین نمائید که دارنده قابلیت و امکان در دست گرفتن از شیوه بدور باشد. این امکان به شما قابلیت میدهد تا سوییپر را فارغ از نیاز به حضور در حوالی آن، در اختیار گرفتن فرمایید. یک کدام از بارز ترین اشکال مخاطب سوییپر های صنعتی ابراهیم قابلیت و امکان در اختیار گرفتن از رویکرد‌بدور دستگاه و مجهز کردن دستگاه سوئیپر بدین امکان هست.

۸. ارزش: ارزش سوییپرهای صنعتی با اعتنا به گنجایش گردآوری، پهنا برس، نوع سیستم گردآوری، اقتدار موتور، طول گردآوری، قابلیت و امکان جنبش در شیب و قابلیت و امکان در اختیار گرفتن از خط مش به دور، متعدد میباشد.

۹. سرویس ها بعداز فروش:   سرویس ها بعد از فروش پهناور ای را برای سوییپرهای صنعتی خویش ارائه میدهد. این سرویس ها مشمول گارانتی، تعمیرات و پناه قطعات بیسون صنعت  یدکی میباشد.