اصول صحیح تی کشیدن یک کدام از بخش های اسکرابر صنعتی اساسی و جدانشدنی در نظافت یک ساختمان یا این که خانه میباشد. با دقت به مداقه پاکیزگی و نظافت خانه ایفا صحیح این فعالیت بسیار اصلی است. به دلیل آنکه در شکل عدم اجرای نحوه درست آن، قابلیت بیشتر شدن کثیفی و باقی ماندن لکه بر روی زمین شود.این شغل شاید در ظواهر بسیار بی آلایش باشد، البته آشنایی گونه های تی و به کارگیری از طریق مطلوب در چگونگی شغل بسیار موثر میباشد. درین نوشته‌ی علمی میخواهیم به معرفی گونه های تی و طریق درست استعمال از آن را بر روی سطح ها متعدد بپردازیم. تا با آشنایی کافی از این شغل بتوانیدآن را به نحو احسن اجرا دهید و از منزل پاک خویش لذت ببرید. پس تا نقطه نهایی با ما همپا باشید. 
اصول صحیح تی کشیدن
زمانی که سرامیک، پارکت و یا این که کاشی منزل شما آلوده و کثیف میگردد، می قدرت اظهار کرد فرصت نظافت رسیده میباشد. به عبارت دیگر وجود گرد و خاک، گونه های لکه‌، و یا این که ساخت و ساز حالتی چسبناک بر روی زمین و بوی نامطبوع از سایر علامت ها برای نظافت کف منزل است. برای استارت نظافت کف منزل نیاز به ابزار مطلوب دارید. این ابزار می‌تواند جارو، دستمال کم آب، شوینده، یک سطل آب و اصلی خیس از همگی تی باشد.  با یاری هر مورد از این وسایل، می اقتدار کثیفی ها و آلودگی کف زمین را منزه کرد. ولی شاید مهم‌ترین و کاربردی ترین وسیله تی باشد. که گونه های مختلفی دارااست و درپی به معرفی و طریق های نظافت با آن می‌پردازیم.
 
معرفی گونه های تی
تی ها وسایلی میباشند که هم قابلیت نظافت کیفیت عالی تری را آماده می نمایند، و هم فشار زیاد را از روی تن معدود می نماید. همینطور این وسیله از تماس بدون واسطه دست با مواد شستشو و تولید آلرژی های پوستی پرهیز می نماید. تی ها گونه های مختلفی دارا هستند که هر مورد دارنده مزایا و خصوصیات منحصربه‌فرد به شخصی میباشند. برای مثال مهمترین گونه های آن به تفصیل زیر میباشد. 
تی جاروی
 
این سبک تی به عبارتی‌طور که از اسمش بیسون صنعت  پیدا میباشد، نصیب زیر و منزه کننده آن مانند جارو‌ دستی میباشد. نصیب جاروی آن دربرگیرنده شاخه های زبر و قابل انعطاف متعددی می‌شود. از نصیب زبر آن برای جارو کردن آشغال‌های خرد و نصیب قابل انعطاف نیز از پخش شدن ذرات در هوا پرهیز می نماید. از این سبک تی برای پاک کردن دیوارها و ماشین نیز می قدرت به کار گرفت.
تی نخی یا این که فن‌ای
 
تی های نخی جزو پرکاربردترین ها در باب نظافت خانه و اماکن همگانی به اکانت میایند. از این سبک برای نظافت کردن گرد و خاک، حذف لکه‌ها و شستشو بدون نقص زمین به کار گیری می شود. تیم‌ ‌بلند آن باعث گردیده تا فرصت نظافت اشراف بیشتری به ابزار عمل خویش داشته باشید. همین دستور فشار مازاد را از روی تن (مخصوصا کمر) کاهش می‌دهد. فن‌های نخی بلند آن اقتدار بالایی در رفع لکه‌ و آلودگی های روی زمین داراست؛ و به‌ راحتی توانا به رفع آن‌ها از روی زمین است.