نظافت و شستشوی سطوح کف در فضا های اسکرابر صنعتی  صنعتی، تجاری و اداری می تواند به واحد سنجش زیادی در ارتقا کیفیت بهداشت دور و اطراف اثرگذار باشد. استفاده از دستگاه نظافت مکانیزه ای که بتواند کیفیت بالایی از نظافت ارائه کند میتواند راهکار مطلوبی در حفظ نظافت این موسسه ها باشد. اسکرابر صنعتی یکی انواع مختلف تجهیزات نظافت صنعتی می‌باشد که در اطراف های متنوع قابل استعمال میباشد. این دستگاه در گونه های متفاوت دستی، سرنشین دار، برقی و باتری دار ارائه میشوند. با این حالا شاید همچنان برای شما سوال باشد که مزایای استفاده از scrubber چیست و یا تفاوت کارکرد گونه های دستی و سرنشین دار اسکرابر چیست؟


برای دست یابی به پاسخ این سوال های باید آشنایی خود با این دستگاه نظافت مکانیزه را افزایش دهید، براین اساس میتوانید به پرسش ”   چیست ” پاسخ دهید. دستگاه اسکرابر را می‌توان به عنوان تخصصی ترین دستگاه شستشوی سطح ها و کفپوش های گوناگون شناخت. اسکرابرهای گوناگون اصولا برای توده گونه های مختلف آلودگیها گزینه به کارگیری واقع میشوند. از جمله یکی‌از خاص ترین مدل ها انواعی می‌باشند که برای پاک کردن آلودگی های گازی استفاده میشوند. اما اسکرابر گاز چیست ؟ برای حذف گازها و ذرات آلاینده خروجی از اگزاست کارخانه ها و صنایع قبل از ورود به اتمسفر مانند آلایندگی ها مشتمل بر بخارات آمونیاک، گاز کلر و ترکیبات سولفور از اسکرابرهای گازی به کار گیری میگردد. دیگر اشکال اسکرابرها برای دفع آلودگی‌های مایع یا جامد کاربرد دارند.
روش کار دستگاه اسکرابر صنعتی چه گونه می‌باشد؟
مکانیزم و سعی تمامی دستگاه های اسکرابر صنعتی مشابه یکدیگر بوده؛ ولی تنوع طراحی و ساخت و ساز این دستگاه کیفیت و کوشش آن را در نزدیکی های متعدد تحت تاثیر قرار می‌دهد. اسکرابرها دارای دو مخزن غیر وابسته برای حفظ آب تمیز و آلوده میباشند. این دستگاه با به کار گیری از سامانه هوشمند پاشش آب به مراد شستشوی سطوح و برس های چرخشی دستگاه آلودگی های سطح را مستقل می نماید. فشار ( قابل تنظیم ) وارده به وسیله برس به یار و همدم آب و مواد شوینده به خوبی سطوح مختلف را شستشو و نظافت می نماید. آب مانده از شستشو و آلودگی سطوح بوسیله تیغه پلاستیکی عقب دستگاه توسط سیستم مکش آلودگی دستگاه جمع می‌شود و به باطن مخزن آب کثیف انتفال می یابد. مخازن آب کثیف دستگاه به وسیله شلنگ تخلیه ای که به مخزن متصل هست بطور بیسون صنعت  کامل پاک میگردند. نظافت و شستشوی مخازن آب دستگاه پس از هر بار به کارگیری کمک بسیاری به طول عمر اثرگذار دستگاه خواهد کرد. منبع تغذیه دستگاه اسکرابر اکثر اوقات باتری یا جریان بدون واسطه برق می باشد. ضمن اینکه هدایت کفشوی بصورت دستی یا خودرویی جاری ساختن می‌شود. ممکن می‌باشد این سوال پیش آید که تفاوت های گونه های اسکرابر های باتری دار و کابلی اسکرابر ها چیست؟ در پی به استیناف تفاوت ها و ویژگی های هرکدام از این انواع زمین شوی های صنعتی خوا هیم پرداخت.