روی هم رفته دستگاه های کارواش صنعتی از آب برای اسکرابر صنعتی  از در بین بردن آلودگی ها از روی سطح های استفاده می کنند. حال دمای آبی‌رنگ که این دستگاه ها استفاده می کنند ممکن هست دمای بالا باشد، یا دمای ذیل. در صورتی می خواهید آلودگی بسیار دشوار مانند چربی ها یا گریس ها یا روی هم رفته هیدروکربن های طاقت فرسا را از بین ببرید، باید از واترجت های آب گرم استفاده نمائید.


بدلیل بالا بودن دمای آب این دستگاه ها، ذرات آب از جنبش مولکولی بالاتری بهره مند می‌باشند که این مسئله باعث از فی مابین رفتن شل تر چربی ها از روی سطوح خواهد شد. این در حالی می‌باشد که واترجت های آب سرد عملا برای از در بین بردن چربی ها تلاش ندارند. چنانچه می خواهید بدانید در چه مکان هایی می توانید از واترجت آب سرد یا واترجت آب گرم به کارگیری نمائید و روی هم رفته تفاوت این دو دستگاه ها (به طور دقیقتر) چیست

تفاوت واترجت آب سرد و آب گرم

واترجت صنعتی برقی
واترجت های صنعتی برقی همانطور که از نامشون نیز مشخص می باشد، به وسیله انرژی الکتریکی تامین انرژی می شوند. پس می توان فهمید که اصلی ترین چالشی که در هنگام به کارگیری از این دستگاه ها با آن مواجه خواهید شد، دفاع برق است.  معمولا واترجت های صنعتی برقی از برق سه فاز به کار گیری می کنند.

در حالتی‌که بخواهیم به کاربرد این دستگاه ها نگاهی بیاندازیم، به طور خلاصه می توان به گوشه و کنار های سربسته، گوشه و کنار های اداری، کارواش های شستشوی خودروها، گوشه و کنار های خانگی و… اشاره کرد. ضمن اینکه بهتر می‌باشد بدانید این دستگاه ها بدلیل استفاده از انرژی الکتریکی بیسون صنعت  برای امان انرژی، نسبت به مدل دیزلی خود، صدای کمتری حین کار تولید می کنند.

مزایای کارواش برقی
هزینه سوخت کمتر نسبت به مدل بنزینی
حداقل هزینه برای تعمیر و محافظت از متاع
کم صدا و بعدها کوچک
مورد ها قابل توجه
کابل دستگاه ممکن می‌باشد هنگام فعالیت، خلل تشکیل داد کند
در استعمال های زمانبر زمان، نسبت به مدل دیزلی، کارایی ذیل تری دارا هستند
دسترسی به برق گاها مشقت بار می‌باشد