درمان‌گاه را به تمیز بودن و پاکیزه بودن اسکرابر صنعتی  آن میشناسند. از مهم ترین مکان هایی که نباید آلودگی در آن وجود داشته باشد، مکان های بهداشتی می باشند به دلیل آن که وجود آلاینده باعث اسکرابر صنعتی پروسه کند بهبودی بیماران، انتقال بیماری ها و محیطی نا امن برای آنها می گردد. از این رو همواره عملکرد شده است تا به بهترین نحو ممکن نظافت گوشه و کنار صورت بگیرد.


با این وجود، نظافت محل های بهداشتی مانند درمان‌گاه ها و کلینیک ها یک کدام از بحران برانگیزترین مسائل پیش روی مدیران و مسؤلین مربوطه می‌باشد. چراکه آلودگی هاتی صوتی، هزینه های زیاد شستشو و به کارگیری نیروی انسانی در تعداد بالا کلیه این امر را بغرنج تر می کنند. دستگاه های نظافتی اسکرابر که دارای تکنولوژی روز هستند این موانع و خطاها را به بهترین نحوی که می شده، حل کرده اند و به نیاز درمان‌گاه ها پاسخ داده اند.

نکات انتخاب یک اسکرابر برای گوشه و کنار بهداشتی
برای گزینش دستگاه اسکرابر و کفشوی مناسب مریض‌خانه ها و دور و اطراف های بهداشتی، ذیل بودن میزان صدا، طراحی ارگونومیک آن، اقتدار مانور و راحتی در استعمال از کفشوی از نکاتی می باشند که در هنگام انتخاب دستگاه همواره مورد اعتنا مدیران و افراد قرار می‌گیرد. بیمارستان ها دارای طریق روها و اتاق های باریک و کوچکی می باشند که نیاز به منزه شدن دارا هستند و به همین خواسته بعدها اسکرابر برای مشتری حائز اهمیت است چرا که می بایست در کل این محل ها به راحتی عبور گردد.

کاهش هزینه ها و آلودگی صوتی
افراد به‌دنبال اسکرابر هایی هستند تا علاوه بر نظافت اشکال کفپوش ها و سطوح هموار بیمارستانی، ترازو مصرف آب را نیز با صرفه کند و بهره عملکردشان، یک محیط بهداشتی و عاری از آلودگی باشد. مسأله صرفه جویی در آب به خصوص برای مناطق کم آب بسیار حیاتی هست و از آنجاییکه مسائل نظافتی همواره با آب و ماده شوینده ارتباط داراست،‌ به کار گیری از اسکرابر را به یک امر واجب تبدیل می کند.
این مدل از اسکرابر برای نظافت و پاک کردن اتاق بیمار بسیار آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد به این دلیل‌که وقار اورا،که از مهم ترین پارامترهای مورد نیاز بیمار هست، حفظ می کند. همچنین ویژگی های این کفشوی مانند دوستدار محیط زیست بودن آن گزینه اعتنا می باشد زیرا ترازو نیاز به مواد شیمیایی برای شستشو را به معیار قابل توجهی کاهش می دهد و بدین صورت کم شدن هزینه های نظافتی با به کارگیری از اسکرابر امکان پذیر می‌گردد.
با به کارگیری از اسکرابر چرخشی نه تنها نیاز به استفاده از مواد شوینده نسبت به طریق های سنتی به شدت کاهش می یابد بلکه توان منزه کنندگی دستگاه و زدودن آلودگی های چسبیده شده به کف زمین به شدت بالاتر می رود. به‌دنبال استعمال کمتر از مواد شیمیایی، کاهش آلاینده های سمی درون هوا را به دنبال دارااست که در بهره آن اشتباهات تنفسی برای پرسنل و بیماران پیش نمی آید.
همچنین با کاهش آلودگی های صوتی در به بیسون صنعت  کار گیری از اسکرابر های بیمارستانی، می قدرت از آن هادر طول روز و مکان های مختلف بهره مند شد و نگران اذیت شدن بیمار و افراد یاروهمدم آنها عدم وجود. همچنین مدل دستی دستگاه کفشوی برای این دور و اطراف ها میتواند گزینه مناسبی باشد.