x تبلیغات
اسکرابر صنعتی

شناخت با اجزای پولیشر

 

به صورت کلیپولیشر اسکرابر صنعتی ساختار اسکرابر صنعتی  معمولی ای دارااست البته در شکل خلا تجربیات کافی عمل با آن میتواند برای اپراتور طاقت فرسا باشد. از جمله اپراتور مجرب می داند که در حالتی که مجموعه را به سمت بالا ببر دستگاه به سمت راست رفته و درصورتی که به سمت تحت حرت دهد دستگاه به سمت چپ می‌رود. ولی احتمالا می بایست مدتی بگذرد تا یک اپراتور بی تجارب متوجه خواهد شد که عامل تکان دستگاه به هر سمت چیست و یا این که می بایست به وی فراگیری‌های ما یحتاج داده خواهد شد. مورد نیاز به یادآوری میباشد که دستگاه‌های پولیشری که از استیل تشکیل‌شده اند نسبت به گونه های پلاستیکی بسیار مقاوم خیس می باشند. در‌پی با اجزای یک دستگاه پلیشر و نکات استعمال از پولیشر آشنا می‌شویم.
نصیب در اختیار گرفتن- این قسمت متشکل از کلید پر‌نور و بدون صدا کردن الکتروموتور و گروه پاشش آب یا این که ماده های شوینده میباشد و در بخش بالای گروه جای دارد.
الکتروموتور- این قطعه با برق 220 ولت فعالیت می‌نماید و تک فاز میباشد. فعالیت چرخاندن برس را اعمال میدهد و در انتهای گروه پولیشر قراردارد.
برس دستگاه پولیشر- هر برس دیسکی صورت متشکل گردیده از سه نظام، شاسی و مویی برس که عمل سابیدن سطح های را اجرا می دهد. سه نظام واسط اتصال برس و الکتروموتور میباشد. شاسی نیز حمل کننده و نگهدارنده مویی و سه نظام میباشد. بسته به نیاز می توانید برس زبر، ساده یا این که قابل انعطاف به دستگاه پولیشر خویش متصل نمایید.گاهی با غرض جرم بری و واکس زدن به مکان برس، پد و نگهداره آن به پولیشر متصل میگردد. با دقت به کاربری مدنظر میتوانید از پد قابل انعطاف، طاقت فرسا یا این که زبر و پد ساده به کارگیری فرمایید.
مخزن آب پاک پولیشر- در نصیب میانی بیسون صنعت  مجموعه دستگاه، یک مخزن 10 الی 15 لیتری جای دارد که می‌قدرت آن را با آب یا این که مواد شستشو مالامال کرد.
چرخ دستگاه پولیشر- در پشت دستگاه دو چرخ با مقصود سهولت در انتقال دستگاه پیاده سازی گردیده‌است

کاربرد واترجت در شستشوی کارگاه ساخت‌و‌ساز دمنوش

در صنعت ساخت و ساز دمنوش، محافظت بهداشت اسکرابر صنعتی  و پاکیزگی در همه روند مراحل ساخت، از عنایت حیاتی برخوردار‌است. واترجت صنعتی ، تحت عنوان ابزاری نوین و کارآمد، نقشی کلیدی در ارتقای سطح بهداشت و نظافت سوله‌های دمنوش انجام می‌نماید. به دلیل آن که واترجت با استعمال از فشار و ذرات ریز آب، کار کشته به از در بین بردن گونه های آلودگی‌ها، جرم‌ها، رسوبات، چربی‌ها و گرد و غبار از سطح ها متفاوت هست. همینطور واترجت صنعتی با نازل‌های متنوع خویش، به راحتی به نقاط صعب‌العبور و غیرقابل دسترس نیز نفوذ می‌نماید و آنان را کاملا پاک می‌نماید.
 
در‌پی به بعضا از کاربردهای خاص واترجت صنعتی در‌این صنعت اشاره می‌کنیم:
 
شستشوی امکانات: واترجت ها برای شستشوی گونه های امکانات گزینه به کار گیری در کارگاه های دمنوش، برای مثال نوار نقاله ها، مخازن، لوله ها و فیلترها به کارگیری شوند. این فرمان به پرهیز از تجمع رسوبات و باکتری ها یاری می نماید که قادر است بر مزه و چگونگی دمنوش تأثیر بگذارد.
 
تطهیر سطح های: واترجت صنعتی برای پاک کردن سطح ها کف، دیوارها و سقف سوله های دمنوش آیتم به کار گیری قرار می گیرد. این دستور به تولید یک دور و اطراف بیسون صنعت  بهداشتی و منزه امداد می نماید که برای ساخت و ساز دمنوش با کیفیت عالی ضروری میباشد.
 
کوشش اسکرابر در نظافت کارخانه ساخت چایی
اسکرابر صنعتی ابزارهای کارآمدی برای نظافت کارخانه های ساخت‌و‌ساز دمنوش میباشند و میتوانند مزایای زیادی را به یار داشته باشند، به عنوان مثال:
 
بهبود بهداشت: اسکرابرها به صورت اثرگذار کثیفی، گرد و غبار، بقایای دمنوش و بقیه مواد آلی را از کف و دیواره های سوله زدوده و به مراقبت محیطی بهداشتی و عاری از آلودگی یاری می نمایند. این فرمان برای ساخت و ساز دمنوش با کیفیت خوب و هم خوانی با استانداردهای بهداشتی ضروری میباشد.
 
ارتقا ایمنی: کف های لغزنده و ناهموار خطر لغزش و سقوط کارگران را ارتقاء می‌دهد. اسکرابرها با از فی مابین بردن آلودگی ها و ساخت و ساز سطحی صاف و یکنواخت، به بهبود ایمنی سوله یاری می نمایند.
 
کاهش مجال و هزینه نظافت: اسکرابرها به صورت قابل توجهی مجال و هزینه صرف گردیده برای نظافت دستی را کاهش می دهند. آن‌ها می‌توانند مساحت های گران قدر را تخت گاز و به صورت اثر گذار منزه نمایند و نیاز به پرسنل مازاد را از دربین ببرند.
 
پناه از امکانات: کثیفی و گرد و غبار به امکانات کارخانه زخم میرساند و ارتفاع قدمت آن‌ها‌را کاهش می دهد. اسکرابرها با از در میان بردن این مواد، به مراقبت از امکانات و کاهش مخارج تعمیرات و بده بستان امداد می نمایند.
 

امکانات نظافت صنعتی چیست؟

امکانات نظافت صنعتی دربرگیرنده اشکال وسایل اسکرابر صنعتی  و دستگاه‌هایی میباشد که برای جاری ساختن شغل‌های نظافت در دور و بر‌های صنعتی به عمل میروند. این امکانات به مراد افزایش عملکرد نظافت، ارتقا فایده‌وری، کاهش هزینه‌ها و نگهداری بهداشت گوشه و کنار کاری استعمال می گردند.

 
اسکرابر صنعتی (زمین شوی):
اسکرابر صنعتی یکی‌از ابزارهای حیاتی در حوزه نظافت صنعتی میباشد که جهت شستشوی سطح های کف به شغل می‌رود. این دستگاه خیر صرفا برای حذف ذرات مضر و خطرناک، بلکه جهت پاک کردن کف و کم آب کردن سطح ها نیز به کارگیری می شود. اسکرابرها می توانند به راحتی ذرات جامد، غبار، و آلاینده‌ها را از سطح ها برداشته و فورا آب آلوده و کثیف را با به کار گیری از سیستم مکشی عده‌آوری کنند. این ابزار در اطراف‌های صنعتی مثلا سوله‌ها، انبارها، و فضاهای بلندمرتبه دیگر به عمل می‌رود.
 
1-اشکال اسکرابر
اسکرابر سرنشین دار: این نوع اسکرابر دارنده سیستم مکشی کارکشته میباشد و به وسیله اشخاص سرنشین به شغل می‌رود. با پیاده سازی مطلوب، این دستگاه به راحتی در جای ‌های پرتردد و بزرگ قابل استعمال میباشد.
اسکرابر دستی (سوای سرنشین): این دستگاه دستی و با توان مکش مطلوب، با باتری یا این که برق فعالیت می‌نماید. تقسیم بندی به باتری دار و برقی، این اسکرابرها را برای به کارگیری در جای ‌های خرد و متعدد مطلوب می‌سازد.
2-جاروبرقی صنعتی:
جاروبرقی صنعتی یک ابزار جاروبرقی میباشد که برای نظافت همگانی در اطراف‌های صنعتی به فعالیت می‌رود. این جاروبرقی‌ها امکان گردآوری‌آوری ذرات و آلاینده‌های گوناگون را دارا بوده و در گوشه و کنار‌های خاص و مثلا جای ‌های با موقعیت نظافت ویژه به کارگیری میگردند.
 
گونه های جاروبرقی صنعتی:
جاروبرقی آب و خاک (مرطوب و کم آب): این نوع جاروبرقی قابلیت و امکان مکش آب و خاک را دارااست و برای عده‌آوری گرد و غبار، مایعات و جامدات مطلوب میباشد. از آن در اطراف‌های صنعتی، تجاری، و حتی خانگی استعمال می‌گردد.
جاروبرقی هواکار: با درنظر به چنگ آوردن خطرها احتمالی در گوشه و کنار‌های با آلاینده‌های اشتعال‌پذیر، این نوع جاروبرقی از هوا برای عده‌آوری ذرات و آلاینده‌ها استعمال می‌نماید. فارغ از موتور الکتریکی، این دستگاه در جای ‌های خطرناک بکار می‌رود.
3-وکیوم لودر (VACUUM LOADER):
وکیوم لودر یک دستگاه پرتابل میباشد که بر روی یک مرگ آور نصب می‌گردد و برای توده‌آوری آشغال‌های صنعتی خیس و کم آب به فعالیت می‌رود. این مکنده قادر، با به کار گیری از سیستم لوله‌کشی، مواد جامد و آلاینده‌ها را به طور مفید گردآوری‌آوری می‌کند. مطلوب برای به کار گیری در کارخانجات و خطوط ایجاد.
 
4-مکنده مرکزی یا این که اثبات:
مکنده صنعتی مرکزی یا این که اثبات در یک جای اثبات نصب گردیده و از روش سیستم لوله‌کشی به جای متبوع وصل میشود. با انباشتن مواد در سیستم لوله‌کشی، این مکنده از روش سیستم کبیر‌ای از خطوط ایجاد به فعالیت می‌رود و مواد جامد را به طور مرکزی گردآوری‌آوری می‌نماید.
 
5-سوییپر صنعتی:
سوییپر صنعتی یک دستگاه نظافتی میباشد که برای گردآوری‌آوری ذرات معمولاً کم آب و گرد و غبار از سطح کف استعمال می‌گردد. این دستگاه تحت عنوان یک وسیله کمکی در نظافت صنعتی و تجاری برای سریعترین و شایسته ترین طریق توده‌آوری ذرات متفاوت آیتم استعمال قرار می گیرد.
 
سوییپرهای صنعتی معمولاً دارنده برس‌ها و بیسون صنعت  مکانیزم‌های مکش میباشند که به طور یکنواخت بر روی سطح تکان کرده و گرد و غبار را توده‌آوری می‌نمایند. بعضی از سوییپرها از نظام هواکش به کار گیری می‌نمایند تا ذرات را بهوش آورده و داخل یک مخزن یا این که کیسه توده‌آوری نمایند.
 
6-واترجت صنعتی:
واترجت صنعتی یا این که به عبارتی “جت آب”، یک دستگاه کار کشته برای ساخت‌و‌ساز جت فشار قدرتمند از آب به مراد شستشو و تمیز‌سازی سطح ها گوناگون میباشد. این دستگاه از اصطلاحات صنعتی استعمال می‌نماید و به خیال و خاطر قابلیت و امکان تولید فشار بالا و جت آب با سرعت بالا دارای اسم و رسم میباشد.
 
5-پولیشر صنعتی:
پولیشر از سایر دستگاه های پر استفاده نظافت صنعتی میباشد که به مراد براق نمودن و جلادهی به سطح ها آیتم به کارگیری قرار میگیرد. این دستگاه می‌تواند خطوط و خش های روی کفپوش ها را از دربین پیروزشود و سطح های را صیقلی و صاف کند.
 

کابرد واترجت صنعتی در شستشوی مخازن

استعمال از واتر مدرک بلاست در لایروبی مخازن نفتی

کابرد واترجت صنعتی در شستشوی مخازن 
واترجت‌ صنعتی تحت عنوان تجهیزاتی نوین اسکرابر صنعتی  و کارآمد، مقام ویژه‌ای میان ابزارهای نظافت مخازن و شستشوی سطح ها صنعتی به خویش تخصیص داده‌اند. به عنوان مثال کاربردهای بارز این دستگاه‌ها، می‌اقتدار به شستشوی اشکال مخازن در صنعت های متفاوت اشاره نمود. مزایای زیادی در به کار گیری از واترجت‌های صنعتی برای شستشوی مخازن وجود دارااست که مثلا آنان می‌قدرت به نکات زیر اشاره نمود:
سرعت و چگونگی: واترجت‌ها با سود‌گیری از فشار بالای آب، جرم‌ها و آلودگی‌ها را با‌گاز از سطح ها مستقل کرده و سطحی پاکیزه و عاری از هرگونه آلاینده را به ارمغان می آورند.
کاهش مصرف آب: در مقایسه با طریق‌های سنتی نظافت مخازن مانند به کارگیری از بخار یا این که مواد شیمیایی، واترجت‌ها با مصرف آب با صرفه، خلال ارائه کیفیتی مناسب، در محافظت منابع آبی‌رنگ نیز صرفه جویی می‌نمایند.
ایمنی: استعمال از واترجت‌ها، خطرها ناشی از تماس با مواد شیمیایی خطرناک را به دستکم رسانده و محیطی امن و عاری از خطرها را برای نیروی کار آماده می آورد.
هواخواهی از سطح: برخلاف نحوه‌های سنتی شستشو که ممکن میباشد به جهت استعمال از مواد شیمیایی یا این که ابزار نامناسب، به سطح مخزن جراحت برسانند، واترجت‌ها با استعمال از آب، خلال اقتدار منزه کنندگی بالا، آسیبی به ساختار مخزن وارد نمی کنند.
امکان شستشوی طیف وسیعی از مخازن: واترجت‌ها برای شستشوی اشکال مخازن با محصول‌های متعدد به عنوان مثال فلز، بتن و پلاستیک مطلوب بوده و به همین ادله در صنعت های متفاوت کاربرد پهناور‌ای دارا هستند.
به کار گیری از واتر گواهی بلاست در لایروبی مخازن نفتی
واتر مدرک بلاست (Water Sandblasting) روشی موءثر برای پاک کردن و لایروبی مخازن نفتی میباشد که در آن از ترکیب آب و سیلیس یا این که مواد معدنی دیگر تحت عنوان ماده ساینده استعمال می‌گردد. در واتر مدرک بلاست، آب با فشار بالا از روش یک نازل پاشیده می شود و سیلیس یا این که مواد معدنی دیگر به آن اضافه میگردد. این ادغام با سرعت زیاد به سطح مخزن عکس العمل می‌نماید و آلودگی‌ها را از دربین می برد. ذرات ساینده همینطور میتوانند لایه‌های زنگ زدگی، رنگ و بقیه پوشش‌ها را از دربین ببرند.
 
این شیوه مزایای زیادی نسبت به طرز‌های بیسون صنعت  سنتی لایروبی و نظافت مخازن مانند سندبلاست کم آب دارااست، مثلا:
 
کاهش گرد و غبار: واتر مدرک بلاست به صورت قابل توجهی گرد و غبار را در مقایسه با سندبلاست کم آب کاهش میدهد، که‌این فرمان سالمی کارگران و دور و اطراف زیست را بهبود می بخشد.
کاهش مصرف آب: واتر گواهی بلاست از آب کمتری نسبت به طریق‌های سنتی شستشو با فشار بالا به کارگیری می‌نماید.
ایمنی بیشتر: واتر گواهی بلاست خطر حریق‌سوزی و انفجار را که در سندبلاست کم آب وجود دارااست، کاهش می دهد.
پوشش دهی خوب: جت آب در واتر مدرک بلاست به کناره‌ها و ترک‌ها نفوذ می‌نماید و تمیزکاری سطح را تماما ایفا می دهد.
کاهش فرصت: واتر گواهی بلاست می تواند مخازن را سریع‌خیس از طریق‌های سنتی منزه نماید.
 

رعایت اصول استاندارد HACCP در گندزدایی کف

 

 
ضد عفونی کفپوش
استاندارد HACCP مخفف Hazard Analysis Critical Control Point به معنای اصول محاسبه مخاطرات و در اختیار گرفتن چالش میباشد. این استاندارد در صنعت های غذایی و قسمت های مربوط به تولید ها غذایی تعریف و تمجید گردیده و حائز اهمیت میباشد. طبق این استاندارد در اسکرابر صنعتی  زنجیره امان و ساخت و حتی طبخ مواد غذایی بایستی خطراتی مانند بیماری ها، آلودگی ها، حالت های غیر بهداشتی را مد لحاظ قرار بخشید و با آن‌ها نبرد کرد.
 
شرکت Columbus کلیه دستگاه های کفشوی یا این که اسکرابر صنعتی ایجاد خویش را با این استاندارد ساخت و ساز می نماید. معنا آن این میباشد که مخازن و قسمت های متفاوت دستگاه بعد از نظافت به راحتی قابل شستشو و نظافت میباشند.
 
طبق این استاندارد در گوشه و کنار هایی مثل آشپزخانه ­های صنعتی یا این که بیمار‌ستان ها محل و امکانات مو جود می بایست با نظافت ظریف پاک نگه داشته شوند و درصورت بایستگی ضد عفونی شوند. از‌آنجا‌که نواحی و شی ءها گوناگون در فواصل وقتی متفاوت نظافت می‌شوند، می بایست یک اپلیکیشن وقتی تدوین کرده و به ترتیب در مکانهایی که می بایست نظافت شوند قرار بخشید. این اپلیکیشن بایستی به گستردن نشانه دهد که :
 
چه چیز ( امکانات، سطح های، زمین)،
چه وقت ( بعداز به کارگیری، روزمره، هفتگی)
با چه چیز ( ماده های شوینده و ترازو وسعت)
به وسیله چه کسی ( مسئول نظافت)
قرار میباشد نظافت گردد.
 
بخاطر داشته باشید که نظافت بیسون صنعت  و ضدعفونی کف دو پروسه منقطع می‌باشند. مقصود نظافت، زدودن آلودگی ­ها یعنی هر ماده­ ناخوشایند برای مثال مانده مواد، میکروارگانیسم ها، توسط مواد شستشو میباشد. ولی طی مراحل نظافت ۹۰ درصد از میکرورگانیسم ها و جرم ها از فی مابین می‌روند. در مقابل ضدعفونی مشتمل بر فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی میباشد تا میکرو اورگانیسم­ ها تا سطحی که به تن درستی جراحت بزنند کشته شوند.
 

اشکال کارخانه های ساختمانی

سوله ‌های ساختمانی برای اعمال اقدامات مربوط اسکرابر صنعتی  به ایجاد کرد‌وساز اشکال مختلفی دارا هستند. تنوع این سوله‌‌ها بستگی به پروژه‌ها و نیازهای ساختمانی داراست و متناسب با کار‌های کارخانه، می‌قدرت از امکانات نظافت صنعتی مربوط به آن استفاده نمود. گونه های سوله‌ های ساختمانی عبارتند از:

 
کارخانه نجاری: اجرا اشکال متعدد شغل های چوبی مانند ایجاد کرد مبلمان، درب و پنجره، کابینت و پارکت
سوله برق‌کاری: نصب و تعمیرات سیستم‌های برقی ساختمان‌ مانند سیستم‌های نور، پریزها و سیستم‌های کنترلی
سوله لوله‌کشی: نصب و تعمیرات سیستم‌های لوله‌کشی ساختمان‌ مانند کانال آب و فاضلاب، سیستم‌ گرمایش و تهویه
سوله نگارگری و دیوارکوبی: اجرای تزئین ساختمان‌ها، اشکال پوشش‌ها و نگارگری‌ دیواری
کارخانه تعمیرات همگانی: تعمیرات و حفظ همگانی مانند تعمیرات خرد نما، تعمیرات درب و پنجره و مفاد شبیه
سوله معماری و پیاده سازی داخلی: شغل های مرتبط با پیاده سازی نقشه‌، دکورا سیون داخلی و رئیس پروژه‌های ساختمانی
کارخانه تشکیل داد‌وساز همگانی: اقدامات تشکیل داد‌وساز همگانی مثل اسکلت فلزی، سیستم‌های تهویه، گرمایش، عایق‌کاری و…
کارخانه سیستم‌های تهویه مطبوع: کار سیستم‌های تهویه مطبوع مانند کولرها، گرمکن‌ها و تهویه مطبوع مرکزی
کارخانه معدن و تشکیل داد مصالح ساختمانی: حصول و فرآوری مواد ساختمانی مانند بتن، خشت، سیمان و فولاد
سوله ایمنی ساختمانی: یادگرفتن ایمنی د بیسون صنعت ر دور و بر‌های ساختمانی بوسیله کارگر و به کارگیری آن ها از امکانات ایمنی
مداقه نظافت کارخانه های ساختمانی
پس از شناخت با گونه های آلاینده‌های سوله های ساختمانی و گونه های این کارخانه‌ها، مداقه نظافت این گوشه و کنار‌ها شایان توجه میباشد. این نظافت بایستی منظم، ظریف و مشمول کل نقاط سوله باشد. مفاد پایین، بعضا از دلایل التفات نظافت سوله های ساختمانی میباشد:
 

دیگر عامل ها مفید در کاربرد سوییپر صنعتی

 ۵. طول گردآوری: سوییپرهایی که دارنده اسکرابر صنعتی  طول گردآوری بیشتری میباشند، می‌توانند آشغال های روی سطح ها رفیعتر را نیز گردآوری نمایند. سوییپرهای صنعتی ابراهیم با طول گردآوری ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر عرضه میگردند.

۶. قابلیت و امکان تکان در شیب: در صورتی‌که فضا شما دارنده شیب میباشد، می بایست سوییپر صنعتی را تعیین فرمایید که دارنده امکان تکان در شیب باشد. سوییپرهای صنعتی ابراهیم دارنده امکان جنبش در شیب تا ۲۰ درصد می‌باشند.

۷. امکان در اختیار گرفتن از منش بدور: در صورتیکه فضا شما دارنده فضای محصور میباشد، می‌توانید سوییپر صنعتی را تعیین نمائید که دارنده قابلیت و امکان در دست گرفتن از شیوه بدور باشد. این امکان به شما قابلیت میدهد تا سوییپر را فارغ از نیاز به حضور در حوالی آن، در اختیار گرفتن فرمایید. یک کدام از بارز ترین اشکال مخاطب سوییپر های صنعتی ابراهیم قابلیت و امکان در اختیار گرفتن از رویکرد‌بدور دستگاه و مجهز کردن دستگاه سوئیپر بدین امکان هست.

۸. ارزش: ارزش سوییپرهای صنعتی با اعتنا به گنجایش گردآوری، پهنا برس، نوع سیستم گردآوری، اقتدار موتور، طول گردآوری، قابلیت و امکان جنبش در شیب و قابلیت و امکان در اختیار گرفتن از خط مش به دور، متعدد میباشد.

۹. سرویس ها بعداز فروش:   سرویس ها بعد از فروش پهناور ای را برای سوییپرهای صنعتی خویش ارائه میدهد. این سرویس ها مشمول گارانتی، تعمیرات و پناه قطعات بیسون صنعت  یدکی میباشد.

ولی در هنگام خرید این کف شوی های صنعتی به چه مواقعی می بایست اعتنا داشت؟

اشکال زمین شوی سرنشین دار یا این که اسکرابر دستی

کف شوی های صنعتی کلاً در دونوع کفشوی دستی اسکرابر صنعتی  و کف شوی خودرویی یا این که سرنشین دار پیاده سازی و ساخت‌و‌ساز می‌شوند. شما بسته به نیاز خویش میتوانید از هریک از این دستگاه ها به کارگیری فرمایید. در‌پی مواقعی نقل شده که به تعیین شما فی مابین اسکرابر خودرویی با اسکرابر دستی یاری خواهد کرد.
 
کف شوی دستی
این نوع از دستگاه ها بعدها خرد تری را نسبت به نوع کف شوی سرنشین دار آن دارا‌هستند. نسبت مخزن و اندازه برس آن نیز نسبت به نوع خودرویی آن خرد خیس میباشد. خرد بودن بعدها برس این دستگاه به نظافت بخشها صعب العبور و به دور از دسترس امداد متعددی می نماید.
 
اقتدار نظافت بالا در طی سرعت بالا، از خصوصیت های پر رنگ این دستگاه های نظافتی به حساب آورده می شود.
 
از این زمین شو های دستی میتوانید در برای نظافت دور و بر های مختلفی مانند: اداره ها، دفتر ها کاری، دکان ها و… بهره مند شد.
 
 
کف شوی سرنشین دار
این نوع از اسکرابرها در واقع سبک توسعه یافته خیس و توانا خیس زمین شوی دستی میباشد. طریق فعالیت این نوع از دستگاه به این شکل میباشد که اپراتور با نشستن بر روی دستگاه و با به کار گیری از امر آن، هدایت پذیری آن را بر ذمه میگیرد.
 
اسکرابر خودرویی نسبت به اسکرابر دستی سرعت بالاتری را در نظافت ارائه میدهد و برای فضا هایی با بعدها والا مطلوب خیس میباشد. گرچه هزینه نخستین این دستگاه نسبت به مثال دستی آن بیشتر میباشد ولی در زمان فرصت با کاهش واحد سنجش خستگی نیروی انسانی و کاهش مصرف انرژی بیسون صنعت  به صرفه خواهند بود.
 
ولی برای اخذ راندمان حداکثری این دستگاه های صنعتی می‌توانید از هردو آنان به صورت هم‌زمان استعمال فرمایید تا تکمیل کننده یکدیگر شوند.
 

اسکرابر خودرویی یا این که سرنشین دار

دستگاه زمین شوی صنعتی خودرویی یا این که  اسکرابر صنعتی ماشینی، یکی‌از دیگر از گونه های اسکرابر های صنعتی پر کاربرد می باشند. از این دستگاه برای نظافت دور و اطراف های تبارک و فضاهای کبیر خیس استعمال می شود. در واقع وجود منزلت منحصر برای مخاطب این قابلیت و امکان را به دستگاه می دهد که پهنای شستشوی کلان تری داشته باشد.

 
در‌این دستگاه ها هدایت دستگاه توسط مخاطب شکل می گیرد. اسم دیگر این دستگاه های نظافتی، زمین شوی سرنشین دار میباشد. اسم دستگاه نشات گرفته از خصوصیت آن میباشد. در‌پی به رسیدگی طریق هدایت دستگاه توسط راننده می پردازیم.
 
هدایت اسکرابر توسط راننده
اسکرابر سرنشین دار سبک کارآمدی از ماشین کف شوی صنعتی میباشد که در آن فضایی برای نشستن مخاطب و هدایت دستگاه همچون یک خودرو در لحاظ گرفته گردیده‌است. ترازو انرژی مستعمل بوسیله استفاده کننده و خستگی او هنگام کاربرد اسکرابر خودرویی به دست‌کم رسیده و بازدهی او به نحو چشمگیری ارتقا مییابد.
 
پیاده سازی اسكرابر سرنشین دار قابلیت و امکان فایده گیری دستگاه از پهنای شستشوی بزرگ خیس و مخازنی بلندمرتبه خیس نسبت به سبک های دستی را مهیا میاورد. این جایگاه از دستگاه زمین شوی صنعتی معمولاً برای فضاهای دارنده حجم بالا گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند. در صورتی وضعیت یک فضا به طوری باشد که قابلیت و امکان فایده مندی از هر دو کف شوی صنعتی دستی و سرنشین دار وجود داشته بیسون صنعت  باشد، به کار گیری دستگاه زمین پر نمک سرنشین دار مقرون به صرفه خیس و کارآمدتر خواهد بود.
 
 
 
اشکال اسکرابر صنعتی از لحاظ منبع تغذیه
اسکرابر برقی
اسکرابر باتری دار
دستگاه کف پر نمک دیزلی
 

هزینه نظافت کارخانه

 

 
هزینه نظافت کارخانه
مسلما نظافت یک کدام از هزینه هایی اسکرابر صنعتی  میباشد که اجباری در آن نیست. اما شما با مشاهده فیض شغل از مخارج پرداختی رضایت خواهید داشت.
 
حتما شما نیز برای نظافت کمپانی های مختلف هزینه را استعلام میکنید. کمپانی نظافتی تیک شهر منصفانه ترین حقوق و دستمزد را از مشتریان خویش اخذ می نماید. این موسسه لیست بها خویش را از روش ارتباط تلفنی در مشت مشتریان خویش قرار می‌دهد. براین اساس برای استعلام هزینه ها تماس حاصل نمایید.
 
 
نظافت سوله
طرح ریزی برای نظافت کارخانه
آیا شما برای شغل های خویش طرح ریزی دارید؟ بخش اعظمی از اشخاص فارغ از طرح ریزی و فارغ از هیچ پلنی نظافت را استارت می نمایند. البته این مسئله منجر میشود که سرعت عمل شما کاهش پیدا نماید.
 
طرح ریزی صحیح و درست برای بیسون صنعت  نظافت خیر صرفا سرعت نظافت را ارتقا میدهد، بلکه چگونگی را نیز چنیدن موازی خواهد کرد. در سود خوب میباشد که قبل از هر کاری گزینش فرمائید که به چه شکل و از کجا مراحل نظافت را آغاز نمایید.
 
 
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد