x تبلیغات
اسکرابر صنعتی

زردرنگ شدن جامه‌های سپید در ماشین لباسشویی

باقی ماندن خاک و ذرات کثیف در خرقه
زرد رنگ شدن جامه‌های سپید معمولا به جهت اسکرابر صنعتی  ذرات کثیف‌ای تولید می گردد که در روند شستشو از روی جامه منزه نمیشوند. در‌صورتی‌که از مواد شستشو بی‌چگونگی و آب سرد استعمال فرمایید، این ذرات به رنج تمیز خواهند شد. نگاهی به ملحفه سپید خویش بیاندازد، در‌حالتی که کناره و کناره‌های سپید باشد، البته راءس آن زرد رنگ گردیده باشد، این به جهت عرق تن میباشد. در‌این‌حالت‌ بایستی به سراغ ماده شوینده توانا بروید و از آب داغ یا این که گرم برای سپید کردن ملحفه‌های لکه‌دار استعمال نمائید.
 
استعمال بیشتراز حد از سفید کننده
یکی‌از دیگر از دلایل زردرنگ شدن جامه‌های سپید بعداز شستشو، به کار گیری بیش تر از حد از مواد وایتکس میباشد. هرچند که‌این مواد میتوانند جامه‌های شمارا سپید و درخشان نمایند، البته به کارگیری بیشتراز حد از آب ژاور میتواند به الیاف پارچه زخم رسانده و حتی سبب ساز رنگ زرد شدن آن گردد. بخش اعظمی از پنبه‌های و الیاف تصنعی و مصنوعی دارنده هسته داخلی زردرنگ میباشند و سپید شدن بیش تر از حد قادر است این هسته زردرنگ را در معرض روءیت کرد قرار دهد.
 
باکتری‌های آهن در منبع آب
آهن بیش تر از حد در منبع آب نیز قادر است سبب زردرنگ شدن جامه‌های سپید بعداز شستشو گردد. باکتری‌های آهن جانور در منبع آب شما روی جامه‌ها می‌نشینند و منجر زردرنگ شدن و یا این که در غایت قهوه‌ای شدن آن ها می شوند. برای سپید نگه داشتن جامه‌های خویش، خوب میباشد بر روی منبع ورودی آب یک غربال آب نصب فرمائید.
 
ساخت‌و‌ساز شدن رخنه‌ و پاره گی بر روی جامه‌ها
پاشیده شدن قطرات آبژاور
به کارگیری بیش تر از حد از مواد آب ژاور قادر است سبب ساخت‌و‌ساز شدن رخنه‌‌های خرد در جامه‌های شما خواهد شد. صرفا یک قطره یا این که مقدار مقداری سفی بیسون صنعت دکننده می تواند منجر ساخت‌و‌ساز شکاف در خرقه گردد.
هشدار: آبژاور ماده‌ای بسیار کارکشته میباشد و برای به کارگیری بر روی خرقه می بایست با آب زیاد رقیق گردد.
 
گشوده ماندن زیپ‌ها
در حالتی که زیپ‌ها را گشوده گذارده یا این که قلاب‌ها را نبندید، ممکن میباشد در تاثیر گیر کردن این قطعات به خرقه‌ها، خصوصا پارچه‌های قابل انعطاف و نازک یا این که بافتنی، پاره گی‌های کوچکی بر روی جامه‌ها ساخت‌و‌ساز گردد. اشیایی که در جیب باقی میمانند نیز می توانند منجر پاره گی شوند. مدام خرقه‌ها را قبل از شستن پژوهش فرمایید، چون یک رخنه‌ خرد می تواند به راحتی تبدیل به یک شکاف والا خواهد شد.
 

نظافت سوئیت و عنایت آن

نظافت سوئیت در معاش مدرن از عنایت اسکرابر صنعتی  بالایی برخوردار‌است. به به عبارتی اندازه که نظافت و بهداشت در خانه اساسی میباشد، پاک سازی فضای داخلی سوئیت نیز با مداقه میباشد. چون در تاثیر تردد و رفت و آمد اشخاص در مشاعات و روش پله‌ها، هر نوع آلودگی به راحتی به فضا خانه راه و روش پیدا می‌‎‌نماید. براین اساس برای دوری از تکثیر آلودگی عالی میباشد که یک نرم‌افزار نظافتی ظریف و منظم برای مجتمع مسکونی تولید خواهد شد.


بنابراین می‌اقتدار همواره یک اطراف و فضای مطبوع را در فضای ساختمان تولید نمود. در‌این نوشته ی علمی به معرفی اشکال طرز های نظافتی و همین‌طور دستگاه‌های مطلوب نظافت برای ین فرمان میپردازیم.

معضل های نظافت ساختمان


در نظافت ساختمان در یک مجتمع مسکونی ممکن میباشد معضل‌های مختلفی وجود داشته باشد. چون فضای سوئیت همواره محلی برای تردد ساکنین در هر ساعتی از شبانه روز میباشد. به این ترتیب می‌اقتدار اظهار‌کرد مهم ترین معضل نظافت سوئیت عدم تردد ساکنین در راه و روش پله ها و فضای ساختمان در طی روند نظافت میباشد. چون عبور و مرور در سا‌عتها نظافت، موجب جابجایی آلودگی از نقطه ای به نقطه دیگر می شود.

افزون بر آن در زمینه ی نظافت ساختمان بایستی اعتنا اکثری به نگهداری امکانات ساختمان برای مثال دیوارها و یا این که محافظت سطح ها سرامیکی کرد. در بنا شده در نحوه‌های نظافتی دقت به طریق‌های نظافتی و استعمال از امکانات گزینه به کار گیری در این مورد بسیار اصلی و شایان توجه میباشد.

مهم ترین نکات نظافت مجتمع مسکونی
به عبارتی‌طور که تیتر شد فضای داخلی بیسون صنعت  ساختمان‌ها دارنده نصیب‌های مختلفی میباشد. کلیه این قسمت‌ها همواره در تردد ساکنان و اشخاص متعدد می‌باشند. ترازو بالای تردد سبب ساز ارتقا ترازو آلودگی نیز میشود. برای نظافت خوب و نیز محافظت بهداشت مشاعات و منش پله ها می بایست نکاتی را در لحاظ گرفت که مهم ترین آنها عبارتند از:
 

مزایای استعمال از جاروبرقی صنعتی در کارگاه برق:

 مزایای استعمال از جاروبرقی صنعتی در کارگاه برق:

 
بهبود بهداشت و ایمنی: جاروبرقی صنعتی با  اسکرابر صنعتی گردآوری‌آوری گرد و غبار و مواد مضر، چگونگی هوای فضا فعالیت را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد و از بروز بیماری‌های تنفسی و حساسیت در نیروی کار پرهیز می‌نماید.
کاهش خطر حریق‌سوزی: انباشت گرد و غبار و مواد قابل اشتعال در اطراف کارگاه برق، خطر حریق‌سوزی را ارتقا میدهد. جاروبرقی صنعتی با گردآوری‌آوری این مواد، به صورت قابل توجهی خطر حریق‌سوزی را کاهش می دهد.
ارتقاء بازده و قدمت امکانات: گرد و غبار و آلودگی می توانند به کارایی امکانات و ماشین‌آلات جراحت برسانند و قدمت موءثر آنان‌را کاهش دهند. جاروبرقی صنعتی با منزه نگه داشتن امکانات، به ارتقاء بازده و قدمت موءثر آنان یاری می‌نماید.
کاهش هزینه‌ها: به کار گیری از جاروبرقی صنعتی در درازمدت قادر است به کاهش هزینه‌ها سبب خواهد شد. این دستگاه با ارتقاء بازده امکانات، کاهش تعمیرات و مراقبت، و پرهیز از بروز حادثه ها، به صرفه‌جویی در هزینه‌ها یاری می‌نماید.
به کارگیری از سوییپر صنعتی در نظافت محوطه راءس ساخت و ساز برق
به کار گیری از سوییپر صنعتی، خط مش حلی کارآمد و مقرون به صرفه برای نظافت نیروگاه برق میباشد. با تعیین سوییپر مطلوب، می‌قدرت به صورت قابل توجهی بازده نظافت، بهداشت دور و اطراف و تندستی کارگر را ارتقاء بخشید.
 
مزایای استعمال از سوییپر صنعتی:
 
ارتقاء بازده نظافت: سوییپرهای صنعتی با سرعت و اعتنا بالایی محوطه را نظافت می‌نمایند و بدین ترتیب در طول و هزینه‌ها صرفه‌جویی می گردد.
بهبود بهداشت دور و اطراف: سوییپرها با گردآوری‌آوری بیسون صنعت  گرد و غبار، ذرات آویزان و بقیه آلودگی‌ها، به ارتقای بهداشت فضا شغل امداد می‌نمایند. این دستور به نوبه خویش، تن درستی نیروی کار و بازده کاری آن ها را ارتقاء می دهد.
کاهش مخاطرات: سوییپرها با عده‌آوری مواد لغزنده و آشغال‌ها، خطر لغزش و سقوط اشخاص را کاهش می دهند.
جانبداری از گوشه و کنار زیست: سوییپرها با توده‌آوری گرد و غبار و ذرات آویزان، به کاهش آلودگی هوا امداد می‌نمایند.
راهنمای تعیین شایسته ترین امکانات نظافت صنعتی در نیروگاه برق
گزینش امکانات مطلوب برای نظافت نیروگاه برق ، امری حیاتی برای محافظت تندرست و ایمنی کارمندان، ارتقا بازده ساخت و امان از فضا زیست میباشد. کمپانی ابراهیم با ارائه طیف کبیر‌ای از امکانات نظافت صنعتی، میتواند به شما در گزینش شایسته ترین مورد برای نیازهایتان یاری دهد. تعیین شایسته ترین امکانات برای نیازهای خاص شما به کارداران مختلفی بستگی دارااست، به عنوان مثال:
 

 

مزایای استفاده از اسکرابر در محیط های بهداشتی

درمان‌گاه را به تمیز بودن و پاکیزه بودن اسکرابر صنعتی  آن میشناسند. از مهم ترین مکان هایی که نباید آلودگی در آن وجود داشته باشد، مکان های بهداشتی می باشند به دلیل آن که وجود آلاینده باعث اسکرابر صنعتی پروسه کند بهبودی بیماران، انتقال بیماری ها و محیطی نا امن برای آنها می گردد. از این رو همواره عملکرد شده است تا به بهترین نحو ممکن نظافت گوشه و کنار صورت بگیرد.


با این وجود، نظافت محل های بهداشتی مانند درمان‌گاه ها و کلینیک ها یک کدام از بحران برانگیزترین مسائل پیش روی مدیران و مسؤلین مربوطه می‌باشد. چراکه آلودگی هاتی صوتی، هزینه های زیاد شستشو و به کارگیری نیروی انسانی در تعداد بالا کلیه این امر را بغرنج تر می کنند. دستگاه های نظافتی اسکرابر که دارای تکنولوژی روز هستند این موانع و خطاها را به بهترین نحوی که می شده، حل کرده اند و به نیاز درمان‌گاه ها پاسخ داده اند.

نکات انتخاب یک اسکرابر برای گوشه و کنار بهداشتی
برای گزینش دستگاه اسکرابر و کفشوی مناسب مریض‌خانه ها و دور و اطراف های بهداشتی، ذیل بودن میزان صدا، طراحی ارگونومیک آن، اقتدار مانور و راحتی در استعمال از کفشوی از نکاتی می باشند که در هنگام انتخاب دستگاه همواره مورد اعتنا مدیران و افراد قرار می‌گیرد. بیمارستان ها دارای طریق روها و اتاق های باریک و کوچکی می باشند که نیاز به منزه شدن دارا هستند و به همین خواسته بعدها اسکرابر برای مشتری حائز اهمیت است چرا که می بایست در کل این محل ها به راحتی عبور گردد.

کاهش هزینه ها و آلودگی صوتی
افراد به‌دنبال اسکرابر هایی هستند تا علاوه بر نظافت اشکال کفپوش ها و سطوح هموار بیمارستانی، ترازو مصرف آب را نیز با صرفه کند و بهره عملکردشان، یک محیط بهداشتی و عاری از آلودگی باشد. مسأله صرفه جویی در آب به خصوص برای مناطق کم آب بسیار حیاتی هست و از آنجاییکه مسائل نظافتی همواره با آب و ماده شوینده ارتباط داراست،‌ به کار گیری از اسکرابر را به یک امر واجب تبدیل می کند.
این مدل از اسکرابر برای نظافت و پاک کردن اتاق بیمار بسیار آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد به این دلیل‌که وقار اورا،که از مهم ترین پارامترهای مورد نیاز بیمار هست، حفظ می کند. همچنین ویژگی های این کفشوی مانند دوستدار محیط زیست بودن آن گزینه اعتنا می باشد زیرا ترازو نیاز به مواد شیمیایی برای شستشو را به معیار قابل توجهی کاهش می دهد و بدین صورت کم شدن هزینه های نظافتی با به کارگیری از اسکرابر امکان پذیر می‌گردد.
با به کارگیری از اسکرابر چرخشی نه تنها نیاز به استفاده از مواد شوینده نسبت به طریق های سنتی به شدت کاهش می یابد بلکه توان منزه کنندگی دستگاه و زدودن آلودگی های چسبیده شده به کف زمین به شدت بالاتر می رود. به‌دنبال استعمال کمتر از مواد شیمیایی، کاهش آلاینده های سمی درون هوا را به دنبال دارااست که در بهره آن اشتباهات تنفسی برای پرسنل و بیماران پیش نمی آید.
همچنین با کاهش آلودگی های صوتی در به بیسون صنعت  کار گیری از اسکرابر های بیمارستانی، می قدرت از آن هادر طول روز و مکان های مختلف بهره مند شد و نگران اذیت شدن بیمار و افراد یاروهمدم آنها عدم وجود. همچنین مدل دستی دستگاه کفشوی برای این دور و اطراف ها میتواند گزینه مناسبی باشد.


 

تفاوت واترجت آب سرد و آب گرم

روی هم رفته دستگاه های کارواش صنعتی از آب برای اسکرابر صنعتی  از در بین بردن آلودگی ها از روی سطح های استفاده می کنند. حال دمای آبی‌رنگ که این دستگاه ها استفاده می کنند ممکن هست دمای بالا باشد، یا دمای ذیل. در صورتی می خواهید آلودگی بسیار دشوار مانند چربی ها یا گریس ها یا روی هم رفته هیدروکربن های طاقت فرسا را از بین ببرید، باید از واترجت های آب گرم استفاده نمائید.


بدلیل بالا بودن دمای آب این دستگاه ها، ذرات آب از جنبش مولکولی بالاتری بهره مند می‌باشند که این مسئله باعث از فی مابین رفتن شل تر چربی ها از روی سطوح خواهد شد. این در حالی می‌باشد که واترجت های آب سرد عملا برای از در بین بردن چربی ها تلاش ندارند. چنانچه می خواهید بدانید در چه مکان هایی می توانید از واترجت آب سرد یا واترجت آب گرم به کارگیری نمائید و روی هم رفته تفاوت این دو دستگاه ها (به طور دقیقتر) چیست

تفاوت واترجت آب سرد و آب گرم

واترجت صنعتی برقی
واترجت های صنعتی برقی همانطور که از نامشون نیز مشخص می باشد، به وسیله انرژی الکتریکی تامین انرژی می شوند. پس می توان فهمید که اصلی ترین چالشی که در هنگام به کارگیری از این دستگاه ها با آن مواجه خواهید شد، دفاع برق است.  معمولا واترجت های صنعتی برقی از برق سه فاز به کار گیری می کنند.

در حالتی‌که بخواهیم به کاربرد این دستگاه ها نگاهی بیاندازیم، به طور خلاصه می توان به گوشه و کنار های سربسته، گوشه و کنار های اداری، کارواش های شستشوی خودروها، گوشه و کنار های خانگی و… اشاره کرد. ضمن اینکه بهتر می‌باشد بدانید این دستگاه ها بدلیل استفاده از انرژی الکتریکی بیسون صنعت  برای امان انرژی، نسبت به مدل دیزلی خود، صدای کمتری حین کار تولید می کنند.

مزایای کارواش برقی
هزینه سوخت کمتر نسبت به مدل بنزینی
حداقل هزینه برای تعمیر و محافظت از متاع
کم صدا و بعدها کوچک
مورد ها قابل توجه
کابل دستگاه ممکن می‌باشد هنگام فعالیت، خلل تشکیل داد کند
در استعمال های زمانبر زمان، نسبت به مدل دیزلی، کارایی ذیل تری دارا هستند
دسترسی به برق گاها مشقت بار می‌باشد
 

اسکرابر چیست و چه مدل هایی دارد؟

نظافت و شستشوی سطوح کف در فضا های اسکرابر صنعتی  صنعتی، تجاری و اداری می تواند به واحد سنجش زیادی در ارتقا کیفیت بهداشت دور و اطراف اثرگذار باشد. استفاده از دستگاه نظافت مکانیزه ای که بتواند کیفیت بالایی از نظافت ارائه کند میتواند راهکار مطلوبی در حفظ نظافت این موسسه ها باشد. اسکرابر صنعتی یکی انواع مختلف تجهیزات نظافت صنعتی می‌باشد که در اطراف های متنوع قابل استعمال میباشد. این دستگاه در گونه های متفاوت دستی، سرنشین دار، برقی و باتری دار ارائه میشوند. با این حالا شاید همچنان برای شما سوال باشد که مزایای استفاده از scrubber چیست و یا تفاوت کارکرد گونه های دستی و سرنشین دار اسکرابر چیست؟


برای دست یابی به پاسخ این سوال های باید آشنایی خود با این دستگاه نظافت مکانیزه را افزایش دهید، براین اساس میتوانید به پرسش ”   چیست ” پاسخ دهید. دستگاه اسکرابر را می‌توان به عنوان تخصصی ترین دستگاه شستشوی سطح ها و کفپوش های گوناگون شناخت. اسکرابرهای گوناگون اصولا برای توده گونه های مختلف آلودگیها گزینه به کارگیری واقع میشوند. از جمله یکی‌از خاص ترین مدل ها انواعی می‌باشند که برای پاک کردن آلودگی های گازی استفاده میشوند. اما اسکرابر گاز چیست ؟ برای حذف گازها و ذرات آلاینده خروجی از اگزاست کارخانه ها و صنایع قبل از ورود به اتمسفر مانند آلایندگی ها مشتمل بر بخارات آمونیاک، گاز کلر و ترکیبات سولفور از اسکرابرهای گازی به کار گیری میگردد. دیگر اشکال اسکرابرها برای دفع آلودگی‌های مایع یا جامد کاربرد دارند.
روش کار دستگاه اسکرابر صنعتی چه گونه می‌باشد؟
مکانیزم و سعی تمامی دستگاه های اسکرابر صنعتی مشابه یکدیگر بوده؛ ولی تنوع طراحی و ساخت و ساز این دستگاه کیفیت و کوشش آن را در نزدیکی های متعدد تحت تاثیر قرار می‌دهد. اسکرابرها دارای دو مخزن غیر وابسته برای حفظ آب تمیز و آلوده میباشند. این دستگاه با به کار گیری از سامانه هوشمند پاشش آب به مراد شستشوی سطوح و برس های چرخشی دستگاه آلودگی های سطح را مستقل می نماید. فشار ( قابل تنظیم ) وارده به وسیله برس به یار و همدم آب و مواد شوینده به خوبی سطوح مختلف را شستشو و نظافت می نماید. آب مانده از شستشو و آلودگی سطوح بوسیله تیغه پلاستیکی عقب دستگاه توسط سیستم مکش آلودگی دستگاه جمع می‌شود و به باطن مخزن آب کثیف انتفال می یابد. مخازن آب کثیف دستگاه به وسیله شلنگ تخلیه ای که به مخزن متصل هست بطور بیسون صنعت  کامل پاک میگردند. نظافت و شستشوی مخازن آب دستگاه پس از هر بار به کارگیری کمک بسیاری به طول عمر اثرگذار دستگاه خواهد کرد. منبع تغذیه دستگاه اسکرابر اکثر اوقات باتری یا جریان بدون واسطه برق می باشد. ضمن اینکه هدایت کفشوی بصورت دستی یا خودرویی جاری ساختن می‌شود. ممکن می‌باشد این سوال پیش آید که تفاوت های گونه های اسکرابر های باتری دار و کابلی اسکرابر ها چیست؟ در پی به استیناف تفاوت ها و ویژگی های هرکدام از این انواع زمین شوی های صنعتی خوا هیم پرداخت.
 

جاروی صنعتی چه‌گونه عمل می نماید؟

تلاش کلیه دستگاه های جاروبرقی  اسکرابر صنعتی صرف لحاظ از نوع این سیرتکامل میباشد که بوسیله یک پمپ، باطن مخزن آن فشار منفی ساخت‌و‌ساز میشود و به جهت اختلاف فشار دربین هوای خارج مخزن و داخل مخزن مواد از سمت خارج به درون آن کشیده گردیده و بدین ترتیب مواد باطن مخزن باقی می‌مانند. جاروبرقی صنعتی جهت اعمال عملیات های متفاوت قابل استعمال خواهد بود بدین مفهوم که در بیشتر مواد برای گردآوری آلودگی ها و مواد انباشت گردیده در دور و بر از مکنده صنعتی استعمال می‌گردد، هم اینگونه به مراد جابجایی مواد نیز در صنعت های جارو برقی صنعتی قابل استعمال بوده و به جهت داشتن مخزن با ظرفیت بالا و توان فوق العاده وسعت متعددی از مواد را جا به جا می نمایند.

یک کدام از دیگر از کاربردهای جاروبرقی صنعتی  یا این که مکنده صنعتی اجرا عملیات غبارگیری میباشد که در اطراف های حساس به آلودگی و یا این که فضا هایی که غبارات سمی ساخت گردیده و تندرست کارگر را ارعاب می نماید، کاربرد ویژه ای داراست. همان طور که در صدر بیان شد کلیه سبک های دستگاه جاروبرقی اعم از خانگی، تجاری، نصفه صنعتی، صنعتی و صنعتی هنگفت شغل از دو پارامتر اقتدار مکش و سرعت مکش منتفع میباشند. توان مکش به واحد سنجش بضاعت جارو برقی صنعتی در مکش مواد اطلاق می‌شود که هر چه مقدار آن بیشتر باشد جاروبرقی کار کشته به مکش مواد هنگفت خیس و چگال خیس خواهد بود. از طرف دیگر سرعت مکش به وسعت هوای مکش گردیده در واحد فرصت تلقی میگردد و با ارتقاء آن سرعت جاری ساختن عملیات نیز ارتقاء مییابد. پیاده سازی و ساخت و ساز اشکال متعدد دستگاه های جاروبرقی با اقتدار مکش و سرعت مکش های متعدد قابلیت گردآوری بیسون صنعت  مدل ترین مواد تا دشوارترین و هنگفت ترین مواد را مهیا آورده و یوزرها متناسب با نوع عملیات و موقعیت کاری جاروی صنعتی مطلوب را گزینش می نمایند.

بررسی لیست نظافت آشپزخانه صنعتی

 بررسی لیست نظافت آشپزخانه صنعتی

روند نظافت دور و اطراف آشپزخانه
نظافت دور و اطراف آشپزخانه یکی‌از مهمترین اسکرابر صنعتی  کارهایی میباشد که می بایست به صورت منظم صورت پذیرد. آشپزخانه محلی میباشد که در آن طعام تهیه و تنظیم می‌گردد و به این ترتیب بایستی از آلودگی و کثیفی بدور باشد. نظافت آشپزخانه به نگهداری تن درستی اشخاص و پرهیز از سرایت بیماری ها یاری می نماید. پروسه محاسبه لیست نظافت آشپزخانه صنعتی به گستردن تحت میباشد:
۱. گردآوری آشغال: او‌لین گام در نظافت آشپزخانه، گردآوری آشغال میباشد. آشغال ها را از سطل آشغال بیرون فرمائید و در کیسه آشغال قرار دهید. بعد کیسه آشغال را گره بزنید و در سطل آشغال خارج از خانه قرار دهید.
 
۲. جارو کردن کف آشپزخانه: بعداز گردآوری آشغال، کف آشپزخانه را جارو نمائید. برای این شغل می‌توانید از جاروبرقی یا این که جارو دستی استعمال نمایید. در‌حالتی که کف آشپزخانه شما سرامیک میباشد، میتوانید از یک دستمال مرطوب نیز برای نظافت کردن آن به کارگیری نمائید.
 
۳. شستشوی دیوارها، سقف و پنجره ها: در مرحله بعد از آن، دیوارها، سقف و پنجره های آشپزخانه را بشویید. برای این فعالیت می‌توانید از یک اسفنج یا این که دستمال مرطوب استعمال نمایید. در‌صورتی‌که دیوارها یا این که سقف شما چرب یا این که آلوده میباشد، میتوانید از یک محلول شوینده ملایم نیز به کارگیری فرمائید.
 
۴. شستشوی سینک ظرفشویی و شیرآلات: سینک ظرفشویی و شیرآلات آشپزخانه را نیز می بایست به صورت آراسته بشویید. برای این شغل می‌توانید از یک محلول شوینده ملایم به کار گیری نمایید. در‌حالتی که سینک ظرفشویی شما چرب یا این که آلوده میباشد، می‌توانید از یک مسواک دیرین برای نظافت کردن آن به کار گیری نمائید.
 
۵. شستشوی خدمت های بهداشتی: خدمت های بهداشتی آشپزخانه نیز بایستی به صورت تروتمیز منزه شوند. برای این فعالیت میتوانید از یک محلول شوینده قادر به کارگیری نمائید.
 
۶. پاک کردن قفسه ها و کابینت ها: در غایت، قفسه ها بیسون صنعت  و کابینت های آشپزخانه را نیز پاک نمایید. برای این عمل میتوانید از یک دستمال مرطوب یا این که یک محلول شوینده ملایم به کار گیری نمایید.
 

کاربرد اسکرابر

 


دلایل زیر نشان می دهد که چرا ما  اسکرابر صنعتی دستمال های میکروفایبر را یک دستمال نظافت کلیه کاره میدانیم؛

دستمال های نانو همگی اثرات دوده و چربی را از سطح اسکرابر صنعتی های متفاوت به راحتی تمیز می کنند.
قابلیت نظافت کردن قطعات گوناگون اتومبیل, لک ها و سیاهی های موجود بدون نیاز به آب و … .
تمیز کننده توانمند جرم و سیاهی جان دار در کلید و پریزبرق که آیتم شکایت همه می‌باشد.
مجموع سیاهی ها و کثیفی های روی سرامیک های ساختمان به راحتی با این دستمال ها قابل پاک شدن می باشد.
برای پاک کردن سطوحی مانند وان خزینه، زیر دوشی، دیوارها و کف حمام هیچ نیازی به مواد شستشو نیست و این دستمال ها به تنهایی فعالیت را آحاد می کنند.
علاوه بر کلیه مواردی که گفته شد این دستمال ها امکان نظافت کردن وسایل چرمی با رنگ روشن یا تیره مانند کفش و کیف های چرم را دارا‌هستند.
مزایای دستمال های میکروفایبر

مزایای دستمال های میکروفایبر
در زیر بعضا از مزایای این دستمال های جادویی و منحصر را رسیدگی خواهید کرد.

کاهش چشمگیر زمان نظافت
عدم آسیب زدن به سطوح
بالاترین تمیزی و کیفیت
بدون بر جای گذاشتن لکه ، پرز ، رد آب و خش بر روی سطوح
اقتدار استثنایی در جذب کثیفی، غبار، چرک، دوده و روغن
در مواردی هیچ نیازی به مواد شوینده نیست.
قابلیت و امکان به کار گیری ریلکس
عمر وقت گیر
عدم انتقال کثیفی و لکه ها به نواحی دیگر
قابلیت فوق العاده در جذب مایعات
به کارگیری از رنگ های ثابت بیسون صنعت  و کیفیت عالی برای ایجاد کرد تنوع
 

نکات مهم در خرید اسکرابر های صنعتی

 کیت‌های پیوست متعدد، مانند کیت اساس خانگی اسکرابر صنعتی  ما، برای بیسون صنعت حمل آسوده ابزار نظافت کردن دستی نیز مو جود میباشد. بدین ترتیب شما یک کم آب کن اسکرابر را اخذ می‌کنید که دقیقاً مبنی بر با نیازهای شما پیاده سازی گردیده‌است.


 ماده منزه کننده مطلوب برای کم آب کن اسکرابر شما

صرف لحاظ از نوع کف، ماشین پاک کردن کف یا این که سطح کثیفی، کرچر طیف وسیعی از مواد منزه کننده را ارائه میدهد که کاملا نیازهای متفاوت شما‌را برآورده می نماید. خیر صرفا در به کار گیری مقرون به صرفه و در قبال هر نوع کثیفی بسیار مفید میباشد، بلکه به اندازه کافی دوستدار دور و بر زیست و ملایم میباشد تا واپسین استانداردهای تحقیقاتی را برآورده نماید.

کم آب کن اسکرابر Kärcher کف را روی کف مشمع کف اتاق عمل می نماید

مردی که از کیت اتصال کم آب کن اسکرابر برای ضدعفونی سطح ها با استعمال از اسپری به کارگیری می نماید.

کاهش اثرگذار میکروب برای ارتقا نیازهای بهداشتی

کیت اتصال ما برای کم آب کن های اسکرابر برای ضدعفونی سطح های با به کارگیری از اسپری به شما امداد می نماید تا با پول و مواد نادر به سطح تمیزی به طور کاملً جدیدی برسید. توزیع مواد ضد عفونی کننده مطلوب از روش اسپری لنس یا این که نازل دستیاسکرابر صنعتیمی تواند به صورت موثری تعداد میکروب ها را در کف، دیوارها و مبلمان کم کند. با رعایت دستور کار های قابل انجام می قدرت با به کار گیری از ضدعفونی کننده مطلوب به ضد عفونی اسپری ماهر دست یافت. اسباب و اثاث جانبی برای استعمال در پایانه های قطار، فرودگاه ها، اداره ها و ساختمان های تجاری، مرکزها بازنشستگی و محافظت، مهد خردسال ها، مدرسه های، استخرها و تجهیزات ورزشی مطلوب می باشند. اینک مقاوم سازی برای هر دو دستگاه اسکرابر کم آب کن B 150 R و B 200 R قابلیت پذیر میباشد.
کوشش بعدی - جارو کردن و شستشو در یک مرحله کاری

اسکرابرها و جاروبرقی های ما فضاهای بیسون صنعت  محصور و همینطور بخشها تعالی را با سعی بیشتری پاک می نمایند
 صرفه جویی در حین و هزینه
 
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد