x تبلیغات
اسکرابر صنعتی

از مهم‌ترین قسمت های نظافت مغازه می شود به نظافت ورودی و خروجی های اشاره کرد:

ورودی و خروجی ها

از مهم‌ترین قسمت های نظافت مغازه می شود اسکرابر صنعتی  به نظافت ورودی و خروجی های اشاره کرد:
 
نظافت ورودی ها با جاروی دستی یا این که دستگاه جاروبرقی صنعتی
شستشوی درب های شیشه ای و دستگیره ها با دستمال یا این که بطور موءثر خیس با دستگاه نماشوی یا این که واترجت صنعتی
نظافت کردن کفی جلوی در با جاروبرقی
دور و اطراف داخلی
نظافت مغازه فضاهای داخلی را نیز در بر می‌گیرد:
 
نظافت کردن شیشه ها با دستمال یا این که حتی نماشوی
تخلیه کردن سطل های آشغال
نظافت میز ها، تلفن ها، کلید های برق و چراغ ها با دستمال نظافتی
پاک کردن دیوار ها و رفع لکه ها
نظافت قسمت های مفروش با جاروبرقی و شستشوی اثر گذار آنان با دستگاه موکت شوی
پاک کردن مبل ها با جاروبرقی
نظافت کف با جاروبرقی یا این که دستگاه سوییپر صنعتی ( مطلوب اطراف های کبیر)
شستشوی کف با به کار گیری از دستگاه اسکرابر صنعتی دستی یا این که خودرویی ( بسته به فضای جان دار و متناسب با فضای کاری مدنظر)
سازمان دهی محصول ها در قفسه ها و بیسون صنعت  پاک کردن قفسه ها
 

مهیا سازی دور و اطراف و امکانات:

 

پیش از آغاز فعالیت، می بایست از جدا برق تابلو  اسکرابر صنعتی برق اعتقادوباور نتیجه ها فرمائید. از خموشی بودن مجموع امکانات متصل به تابلو برق و تخلیه بی نقص آن از هرگونه مواد قابل اشتعال مانند روغن یا این که بنزین اعتقاد نتیجه ها نمایید. از جامه های ضد الکتریسیته بومی و امکانات حفاظتی شخصی مطلوب مانند ماسک، عینک و دستکش استعمال نمایید. دفتر کار را از هرگونه مواد قابل اشتعال و اشیا مزاحم بدور فرمایید.
 
تعیین جاروبرقی مطلوب:
از جاروبرقی ضد انفجار مطلوب با توان مکش کافی برای از دربین بردن گرد و غبار و رسوب از تابلو برق به کار گیری نمایید. مطمئن گردید که جاروبرقی دارنده مدرک های مایحتاج برای به کارگیری در دور و بر های خطرناک مانند کارخانجات نفت و پتروشیمی باشد.
 
نظافت تابلو برق:
با استعمال از نازل مطلوب، به آرامی گرد و غبار و رسوب را از سطح تابلو برق جاروبرقی بکشید. از جاروبرقی کشیدن بدون واسطه روی سیم ها و اتصالات دوری کنید. به صورت آراسته غربال جاروبرقی را منزه یا این که ردوبدل نمایید تا از افت اقتدار مکش آن دوری خواهد شد.
 
بعداز اتمام جاروبرقی، تابلو برق را با یکپارچه پاک  بیسون صنعت و مرطوب منزه فرمائید. از به کارگیری از هرگونه مواد شستشو یا این که منزه کننده شیمیایی پرهیز کنید. پیش از وصل دوباره برق تابلو برق، از کم آب شدن بدون نقص آن اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید.
 

نظافت سوله شیت سازی و بایستگی آن

 کارگاه‌های کاغذسازی گوشه و کنار‌های صنعتی بغرنج‌ای اسکرابر صنعتی  می‌باشند که در آنها از مواد شیمیایی، فرآیندهای با دمای بالا و ماشین‌آلات هنگفت به کار گیری می‌گردد. این کارداران می توانند سبب به تولید آلودگی و جنجال قابل توجهی شوند که در حالتی‌که به صورت اثر گذار منزه نشوند، میتوانند مخاطرات ایمنی و بهداشتی را ساخت نمایند، بر چگونگی کالا تأثیر بگذارند و منجر فساد امکانات شوند.

 
به همین برهان، نظافت سوله‌ برگه از عنایت حیاتی شامل است. به‌دنبال گونه های طرز های نظافت صنعت های ورقه سازی ، کاربرد امکانات نظافت صنعتی در کارخانجات کاغذسازی اعم از اسکرابر ، جاروبرقی صنعتی، واترجت و سوییپر را در شستشوی کارگاه صفحه را به اختصار تفصیل می‌دهیم. با ما یاروهمدم باشید.
 
گونه های طرز های تمیزکاری سوله صفحه
شایسته ترین شیوه نظافت کردن برای یک سوله برگه خاص به عامل ها مختلفی مثلا نوع آلودگی، سطح متبوع برای پاک کردن، دارایی و قانون ها زیست محیطی بستگی داراست. اساسی میباشد که پیش از استارت هر سیرتکامل روند تمیزکاری، یک نرم افزار جامع تهیه و تنظیم فرمائید. این اپلیکیشن بایستی دربرگیرنده فرایند پاک کردن، مواد شیمیایی یا این که مواد شستشو آیتم استعمال و امکانات ایمنی لازم باشد.
 
تمامی کارمندان مشغول در روند تمیزکاری می بایست در زمینه ی مخاطرات ایمنی مواد شیمیایی یا این که مواد شستشو آیتم به کار گیری و طرز به کارگیری ایمن از آنها یادگرفتن چشم باشند.
همینطور میبایست از امکانات ایمنی مطلوب مانند دستکش، عینک و ماسک مصرف شود. بعد از اتمام مراحل تمیزکاری، می بایست مجموع مواد شیمیایی یا این که ماده شوینده باقی مانده به صدق دفع شوند. شیوه‌های مختلفی برای تمیزکاری سوله صفحه وجود داراست که هریک مزایا و معایب خویش را دارا‌هستند. در کل، دو طرز اساسی نظافت سوله صفحه به نحوه سنتی و  پاک سازی ورقه سازی با طریق های  بیسون صنعت توسعه یافته صنعتی برای شستشوی کارگاه ورقه وجود دارااست که در پی ان ها را توضیح می‌دهیم.
 

شعاع حرکتی زمین شوی کابلی و باتری دار

 شعاع حرکتی زمین شوی کابلی و باتری دار

زمین شوی های کابلی به صورت بدون واسطه به اسکرابر صنعتی  برق شهری متصل میشوند و شعاع حرکتی آن‌ها بوسیله ارتفاع سیم برق محصور می‌شود. در مقابل زمین شوی های باتری دار با باتری فعالیت می نمایند و هیچ سیرتکامل سیم و محدودیتی برای انتقال ندارند. در غایت، به خیال داشته باشید که زمین شوی‌های متعدد با اعتنا به مارک، سبک و خصوصیت‌هایشان، شعاع حرکتی متفاوتی دارا‌هستند. برای تعیین زمین شوی مطلوب، ضمن شعاع حرکتی، به فاکتورهای دیگری مانند توان، نوع سطح ها، متراژ دور و اطراف، دارایی و نیازهای نظافتی خویش نیز اعتنا نمایید.

تفاوت کفشوی باتری دار و دیزلی از نگاه منبع انرژی
گزینش دربین کفشوی باتری دار و دیزلی به نیازهای شما بستگی دارااست. کفشوی باتری دار از باتری های قابل شارژ برای حمایت انرژی به کار گیری کرده و کفشوی دیزلی از موتور دیزلی برای هواخواهی انرژی استعمال می نمایند.

کفشوی های دیزلی معمولاً قدرتمندتر از کفشوی های باتری دار می‌باشند و می‌توانند برای نظافت کردن سطح ها دشوار خیس استعمال شوند. در مقابل کفشوی های باتری دار معمولاً مدل خیس و مانورپذیرتر از کفشوی های دیزلی میباشند، که به کار گیری از آن ها را آسوده خیس می نماید.

کفشوی های باتری دار هیچ سیرتکامل آلاینده ای مانند دود یا این که گازهای گلخانه ای منتشر نمی‌کنند، به این ترتیب برای اطراف زیست مطلوب خیس می‌باشند. همینطور کفشوی های باتری دار بسیار معدود صدا می باشند، به این ترتیب برای به کارگیری در فضا های حساس مانند درمان‌گاه ها و مدرسه ها ایده آل می باشند. در مقابل کفشوی های دیزلی دود و گازهای گلخانه ای منتشر کرده و برای اطراف زیست مضر می باشند. کفشوی های دیزلی می‌توانند بسیار لبریز سر وصدا باشند، که استعمال از آنان را در اطراف های حساس طاقت فرسا می نماید.

راهنمای تعیین شایسته ترین دستگاه اسکرابر صنعتی
کمپانی ابراهیم یکی ساخت و ساز کنندگان پر رنگ دستگاه های اسکرابر صنعتی در جمهوری اسلامی ایران میباشد که طیف کبیر ای از سبک ها را برای کاربردهای گوناگون ارائه می‌دهد. برای تعیین شایسته ترین دستگاه اسکرابر صنعتی ابراهیم برای نیازهای خویش، بایستی عامل ها مختلفی را در حیث بگیرید، مثلا:

متراژ دور و بر: اولی گام برای گزینش اسکرابر مطلوب، گزینش متراژ محیطی میباشد که می‌خواهید نظافت نمائید. کمپانی ابراهیم اسکرابرهای صنعتی را در گنجایش های مخزن متعدد ارائه می‌دهد که برای فضاهای خرد تا گرانقدر مطلوب میباشند.
نوع کفپوش: نوع کفپوش نیز در گزینش اسکرابر بیسون صنعت  عنایت دارااست. اسکرابرها با برس های متفاوت برای سطح های گوناگون مانند سرامیک، سنگ، اپوکسی و موزاییک مو جود میباشند.
میزان دارایی: اسکرابرهای صنعتی در طیف وسیعی از بها ها جانور می باشند. مورد نیاز میباشد پیش از خرید، دارایی خویش را انتخاب نمایید.
 

شیوه سعی و کارکرد اسکرابر چه طور میباشد؟

کف‌شوی یک وسیله‌ی برقی میباشد که برای اسکرابر صنعتی  نظافت کردن و شستشوی سطح ها متعدد برای مثال کف، فرش، مبلمان و دیگر سطح ها صاف به کارگیری میشود. این دستگاه با به کار گیری از اقتدار الکتریسیته و جنبش مکانیکی کثیفی‌ها را منزه کرده و آن را به نیکی شستشو می‌نماید.

 
زمین‌شوی برقی در بالا، با استعمال از اقتدار جذب، ذرات و آلاینده‌های مو جود بر روی سطح را عده‌آوری می‌نماید. این ذرات میتوانند مشتمل بر گرد و غبار، گیسو و بقیه ذرات خرد باشند. آنگاه با به کارگیری از مکانیزم‌های متفاوت، مانند مکش و فشار آب با به کار گیری از محلول شوینده، سطح را شستشو می دهد. این فعالیت نیز ذرات و لکه‌های باقی مانده را از سطح حذف می‌نماید.
 
برخی از کف‌شوی‌ها یک واحد کم آب‌کن دارا هستند که بعداز شستشو با به کار گیری از هوای گرم یا این که رشته‌ها، سطح را کم آب می‌نماید. این شغل سبب خودداری از پخش رطوبت و خودداری از تشکیل لکه‌های تازه می شود.
 
به صورت خلاصه، زمین‌شوی صنعتی با استعمال از مخلوط اقتدار الکترواستاتیکی و مکانیزم‌های شستشو و کم آب کردن، سطح های را پاک و شسته و از آلودگی‌ها و ذرات آلوده تمیز می‌نماید.
 
 
برس
مخزن آب آلوده
مخزن آب پاک
موتور مکش
مکنده
باتری
غربال
کنترلر
صرفه‌جویی در هزینه‌ها با خرید کف‌شوی صنعتی از فرنام صنعت
پیش از خرید دستگاه کف‌شوی صنعتی، می بایست بیسون صنعت  اندازه و سطح زمین را در لحاظ بگیرید و شایسته ترین مثال را برای مصرف خویش خریداری نمائید. همینطور توان و تلاش شوی برقی نیز اساسی میباشد. عالی میباشد شوی برقی، دارنده اقتدار کافی برای پاک سازی زمین متبوع شما باشد و تجهیزات دیگری مانند قابلیت و امکان تهیه فشار آب و نرم افزار‌های شستشوی متعدد نیز در حیث گرفته خواهد شد. همیاران ما در فرنام صنعت مهیا ارائه مشورت کردن و ارشاد مایحتاج به شما عزیزان می‌باشند.
 

مقایسه جاروبرقی تک فاز و سه فاز از نظر توان مکش

 جاروبرقی های تک فاز به صورت معمول اسکرابر صنعتی  برای مصارف خانگی و تجاری مدل پیاده سازی گردیده اند. آنها از یک منبع تغذیه استاندارد ۱۲۰ ولت به کار گیری کرده و موتورهای آن‌ها در مجموع کوچکتر و نادر مصرف خیس از موتورهای جاروبرقی های سه فاز می‌باشند. در فیض، جاروبرقی های تک فاز اقتدار مکش کمتری نسبت به جاروبرقی های سه فاز دارا هستند. اقتدار مکش جاروبرقی های تک فاز معمولا میان ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ وات میباشد، در حالی که توان مکش جاروبرقی های سه فاز می‌تواند به ۲۰۰۰ وات یا این که بیشتر رسد.

 
در مقابل جاروبرقی های سه فاز برای شغل های هنگفت خیس مانند نظافت صنعتی و تجاری پیاده سازی گردیده اند. آنان از یک منبع تغذیه ۲۴۰ ولت به کارگیری می نمایند و موتورهای آن ها به صورت قابل توجهی قدرتمندتر از موتورهای جاروبرقی های تک فاز می باشند. این دستور به آنان اقتدار مکش بسیار بیشتری میدهد که برای گردآوری مواد هنگفت و ضایعات بزرگتر ایده آل میباشد. ضمن اقتدار مکش بیشتر، جاروبرقی های سه فاز معمولاً دارنده مخازن بزرگتر، فیلترهای توانا خیس و بدنه های بادوام تری نیز می‌باشند.
 
نظارت مزایا و معایب جاروبرقی صنعتی تک فاز و سه فاز
تعیین مکنده صنعتی تک فاز و سه فاز متناسب با نیازهای شما با وجود مورد های گوناگون مو جود قادر است مشقت بار باشد، بدین ترتیب برای امداد به شما در تصمیم گیری، مزایا و معایب اشکال جاروبرقی صنعتی تک فاز و سه فاز را در ذیل به اختصار تفصیل داده ایم:
 
مزایای جاروبرقی صنعتی تک فاز:
مقرون به صرفه خیس: جاروبرقی های صنعتی بیسون صنعت  تک فاز به صورت کلی ارزان خیس از سبک های سه فاز می باشند.
دسترسی سهل وآسان: برق تک فاز در اکثر ساختمان های مسکونی و تجاری به صورت بزرگ در دسترس میباشد.
وزن و بعدها کوچکتر: جاروبرقی های تک فاز معمولا کوچکتر و مدل خیس از سبک های سه فاز می باشند که انتقال آن ها را راحت خیس می نماید.
مطلوب برای کاربردهای مدل: جاروبرقی های تک فاز برای شغل های نظافتی مدل مانند پاک کردن کف، مبلمان و وسایل نقلیه ایده آل می‌باشند.
 

نظافت صنعت های لاستیک سازی

 تاثیرات آلودگی سوله لاستیک سازی بر سالم نیروی کار

آلودگی کارگاه لاستیک سازی می‌تواند تأثیرات اسکرابر صنعتی  منفی متعددی بر سالم نیروی کار داشته باشد. این آلودگی می‌تواند دربرگیرنده طیف وسیع ای از مواد شیمیایی، برای مثال بنزن، نیتروزامین ها، هیدروکربن های آروماتیک یک‌سری رینگ ای (PAHs) و دیوکسین ها باشد. این مواد شیمیایی میتوانند سبب ایرادات تن درستی مختلفی شوند، برای مثال:

اشتباهات تنفسی: آلودگی سوله قادر است منجر خطاها تنفسی مختلفی خواهد شد، مثلا تنگی نفس، سرفه، خس خس سینه و آسم. در مورد ها شدید، میتواند سبب به بیماری های بدون شوخی خیس مانند سرطان ریه، آمفیزم و برونشیت مزمن گردد.
اشتباهات پوستی: آلودگی کارگاه لاستیک سازی می‌تواند سبب ساز تحریک پوست، کم آبی پوست، خارش و در موردها شدید، آسیب و عفونت پوست گردد.
ایرادات چشمی: آلودگی میتواند سبب تحریک دیده، قرمزی، سوزش و در موردها شدید، جراحت قرنیه گردد.
ایرادات سیستم عصبی: آلودگی سوله لاستیک سازی قادر است منجر سردرد، سرگیجه، خستگی، تحریک پذیری و در مفاد شدید، زخم مغزی گردد.
ایرادات ایجاد مثل: آلودگی سوله قادر است منجر اشتباهات ساخت‌و‌ساز مثل در مردان و زنان گردد، برای مثال ناباروری، سقط جنین و وضع حمل زودرس.
سرطان: آلودگی قادر است خطر ابتلا به گونه های گوناگون سرطان را ارتقا دهد، مثلا سرطان ریه، سرطان کبد، سرطان پوست و سرطان خون.
شدت تأثیرات آلودگی سوله لاستیک سازی بر بیسون صنعت  سالم نیروی کار به عامل ها مختلفی برای مثال معیار قرار تصاحب کردن در معرض آلودگی، نوع مواد شیمیایی مو جود در آلودگی و مقطع مجال قرار تصاحب کردن در معرض آلودگی بستگی داراست.
 

اشکال کارخانه از لحاظ کاربرد

کارخانه‌ها را می‌قدرت مطابق کاربردشان اسکرابر صنعتی  به تیم‌های مختلفی اعم از کارگاه کشاورزی، کارگاه صنعتی، کارخانه انبار متاع، کارگاه نمایشگاهی، کارگاه ورزشی تقسیم کرد. در پایین به بعضا از رایج‌ترین اشکال کارگاه‌ها از حیث کاربرد اشاره می کنم:

۱. کارخانه‌های صنعتی: این نوع کارگاه‌ها برای عمل‌های صنعتی مانند سوله‌ها، انبارها، سوله‌ها و مرکز ها تعمیر و محافظت استعمال می گردند. کارگاه‌های صنعتی معمولاً از فولاد یا این که بتن ساخته میشوند و دارنده دهانه‌های گران قدر و طول زیاد می باشند تا فضای کافی برای ماشین‌آلات و امکانات هنگفت را مهیا نمایند.

۲. کارگاه‌های کشاورزی: کارگاه‌های کشاورزی برای مراقبت از دام و طیور، ذخیره‌سازی تولیدات کشاورزی و امکانات کشاورزی به کار گیری میگردند. این کارگاه‌ها معمولاً از فولاد یا این که چوب ساخته می شوند و بایستی دارنده تهویه مطلوب باشند تا سالم حیوان‌ها و تولیدها را مراقبت نمایند.

۳. کارگاه‌های ورزشی: کارگاه‌های ورزشی برای تشکیل داد تالار‌های ورزشی، استخرها و زمین‌های ورزشی سرپوشیده استعمال می شوند. این کارگاه‌ها می بایست دارنده دهانه‌های والا و طول کافی باشند تا فضای کافی برای اجرا عمل‌های ورزشی را آماده نمایند.

۴. کارگاه‌های تجاری: کارگاه‌های تجاری برای ایجاد کرد دکان‌ها، مرکز ها خرید و انبارهای گران قدر استعمال می گردند. این کارگاه‌ها معمولاً از فولاد یا این که بتن ساخته میگردند و می بایست دارنده نمای زیبایی باشند تا مشتریان را جذب نمایند.

۵. کارگاه‌های هواپیما: کارخانه‌های هواپیما برای حفظ و تعمیر هواپیما به کار گیری میشوند. این کارخانه‌ها می بایست دارنده دهانه‌های بسیار تبارک و طول زیاد باشند تا بتوانند هواپیماهای والا را در خویش مکان دهند.

۶. کارگاه‌های چند کاربردی: کارخانه‌های چند  بیسون صنعت کاربردی می توانند برای کاربردهای مختلفی مانند برگزاری حادثه ها، نمایشگاه‌ها و کنسرت‌ها به کار گیری شوند. این کارگاه‌ها معمولاً از فولاد یا این که آلومینیوم ساخته میگردند و می بایست دارنده فضای داخلی نرم باشند تا بتوان از آن‌ها برای مصارف گوناگون بهره مند شد.

خلال مورد ها فوق، اشکال دیگری از کارخانه‌ها نیز وجود دارا‌هستند که برای کاربردهای خاص مانند لانه‌های هواپیما، پایانه‌های حریق‌آدرس و پارکینگ‌ها به کار گیری میگردند.
 

کاربرد های مکنده صنعتی در کارگاه سیمان

مکنده های صنعتی در سوله سیمان اسکرابر صنعتی  کاربردهای بسیار متنوعی دارا‌هستند. به صورت کلی، از این دستگاه ها برای گردآوری گرد و غبار، مواد ریخته گردیده و ضایعات به کارگیری میگردد.
 
بعضا از کاربردهای مکنده صنعتی در سوله سیمان عبارتند از:
 
نظافت سطح ها گوناگون: مکنده های صنعتی می‌توانند برای گردآوری گرد و غبار سیمان از روی سطح ها گوناگون، برای مثال کف، دیوارها، سقف، امکانات و ماشین آلات به کار گیری شوند.
گردآوری مواد ریخته گردیده: در شکل ریختن مواد اول، سیمان یا این که مواد دیگر در سوله، می قدرت از مکنده صنعتی برای گردآوری سریع و سهل آن‌ها بهره مند شد.
بازیافت مواد: مکنده های صنعتی می‌توانند برای گردآوری مواد ضایعاتی و بازیافت آنان به چرخه ایجاد استعمال شوند.
در اختیار گرفتن آلودگی هوا: مکنده های صنعتی می‌توانند برای گردآوری ذرات آویزان در هوا و یاری به در اختیار گرفتن آلودگی هوا در کارگاه به کارگیری شوند.
پناه از تندرست کارمندان: با گردآوری گرد و غبار و ذرات آویزان در هوا، مکنده های صنعتی به محافظت تندرست پرسنل و دوری از بیماری های تنفسی یاری می نمایند.
ارتقاء بازده ساخت‌و‌ساز: با منزه نگه بیسون صنعت  داشتن گوشه و کنار عمل و امکانات، مکنده های صنعتی به ارتقا بازده ساخت و ساز امداد می نمایند.
کوشش مکنده در نظافت تابلو برق کارگاه سیمان
استعمال از مکنده ابزاری کارآمد و ایمن برای نظافت تابلو برق در کارگاه سیمان میباشد. استعمال از این طرز مزایای زیادی مثلا ارتقاء بازده و چگونگی نظافت، کاهش خطرها و مراقبت ایمنی، صرفه جویی در طول و هزینه را به همپا داراست.
 

شستشوی بناهای تاریخی با دستگاه واترجت صنعتی


به کار گیری از واترجت مطلوب: برای شستشوی اسکرابر صنعتی  بناهای تاریخی، می بایست از واترجت‌های منحصر به فرد با فشار و نوع پاشش مطلوب استعمال شود.
تهیه و تنظیم درست فشار آب: فشار آب بایستی با اعتنا به نوع مصالح و بافت سازه تهیه و تنظیم گردد تا از جراحت به آن خودداری گردد.
به کار گیری از نازل‌های مطلوب: نازل‌های مختلفی برای واترجت صنعتی وجود داراست که می بایست با دقت به نوع فعالیت، نازل مطلوب تعیین خواهد شد.
محافظت مسافت مطلوب: اپراتور واترجت بایستی در مسافت مطلوب از سازه قرار بگیرد تا از جراحت به آن در طی نظافت اثرها باستانی پرهیز گردد.
بررسی متخصص: شستشوی بناهای تاریخی با واترجت صنعتی می بایست زیر بررسی دارای تخصص نوسازی سازه صورت پذیرد.
موردها استعمال از واترجت صنعتی در شستشوی بنای تاریخی :

شستشوی نمای سازه: واترجت صنعتی می تواند برای شستشوی نمای آجری، سنگی، گچی و … بناهای تاریخی آیتم به کارگیری قرار گیرد.
شستشوی سطح های داخلی سازه: واترجت صنعتی می تواند برای شستشوی سطح های داخلی سازه مانند کف، دیوارها و سقف گزینه به کارگیری قرار گیرد.
حذف جرم و رسوب: واترجت صنعتی می تواند برای حذف جرم و رسوب از سطح ها گوناگون سازه مانند مجسمه‌ها، سنگ‌فرش‌ها و … آیتم به کار گیری قرار گیرد.
زنگ‌زدایی: واترجت صنعتی قادر است برای زنگ‌زدایی از سطح ها فلزی سازه آیتم به کارگیری قرار گیرد.
استعمال از واترجت صنعتی، روشی کارآمد و ایمن برای نظافت بناهای تاریخی میباشد که مزایای بخش اعظمی داراست. با به کارگیری از این شیوه، می‌قدرت ظواهر اول بیسون صنعت  سازه را بازگرداند و قدمت موثر آن را ارتقا اعطا کرد.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد