x تبلیغات
اسکرابر صنعتی

اسکرابر چیست و چه مدل هایی دارد؟

نظافت و شستشوی سطوح کف در فضا های اسکرابر صنعتی  صنعتی، تجاری و اداری می تواند به واحد سنجش زیادی در ارتقا کیفیت بهداشت دور و اطراف اثرگذار باشد. استفاده از دستگاه نظافت مکانیزه ای که بتواند کیفیت بالایی از نظافت ارائه کند میتواند راهکار مطلوبی در حفظ نظافت این موسسه ها باشد. اسکرابر صنعتی یکی انواع مختلف تجهیزات نظافت صنعتی می‌باشد که در اطراف های متنوع قابل استعمال میباشد. این دستگاه در گونه های متفاوت دستی، سرنشین دار، برقی و باتری دار ارائه میشوند. با این حالا شاید همچنان برای شما سوال باشد که مزایای استفاده از scrubber چیست و یا تفاوت کارکرد گونه های دستی و سرنشین دار اسکرابر چیست؟


برای دست یابی به پاسخ این سوال های باید آشنایی خود با این دستگاه نظافت مکانیزه را افزایش دهید، براین اساس میتوانید به پرسش ”   چیست ” پاسخ دهید. دستگاه اسکرابر را می‌توان به عنوان تخصصی ترین دستگاه شستشوی سطح ها و کفپوش های گوناگون شناخت. اسکرابرهای گوناگون اصولا برای توده گونه های مختلف آلودگیها گزینه به کارگیری واقع میشوند. از جمله یکی‌از خاص ترین مدل ها انواعی می‌باشند که برای پاک کردن آلودگی های گازی استفاده میشوند. اما اسکرابر گاز چیست ؟ برای حذف گازها و ذرات آلاینده خروجی از اگزاست کارخانه ها و صنایع قبل از ورود به اتمسفر مانند آلایندگی ها مشتمل بر بخارات آمونیاک، گاز کلر و ترکیبات سولفور از اسکرابرهای گازی به کار گیری میگردد. دیگر اشکال اسکرابرها برای دفع آلودگی‌های مایع یا جامد کاربرد دارند.
روش کار دستگاه اسکرابر صنعتی چه گونه می‌باشد؟
مکانیزم و سعی تمامی دستگاه های اسکرابر صنعتی مشابه یکدیگر بوده؛ ولی تنوع طراحی و ساخت و ساز این دستگاه کیفیت و کوشش آن را در نزدیکی های متعدد تحت تاثیر قرار می‌دهد. اسکرابرها دارای دو مخزن غیر وابسته برای حفظ آب تمیز و آلوده میباشند. این دستگاه با به کار گیری از سامانه هوشمند پاشش آب به مراد شستشوی سطوح و برس های چرخشی دستگاه آلودگی های سطح را مستقل می نماید. فشار ( قابل تنظیم ) وارده به وسیله برس به یار و همدم آب و مواد شوینده به خوبی سطوح مختلف را شستشو و نظافت می نماید. آب مانده از شستشو و آلودگی سطوح بوسیله تیغه پلاستیکی عقب دستگاه توسط سیستم مکش آلودگی دستگاه جمع می‌شود و به باطن مخزن آب کثیف انتفال می یابد. مخازن آب کثیف دستگاه به وسیله شلنگ تخلیه ای که به مخزن متصل هست بطور بیسون صنعت  کامل پاک میگردند. نظافت و شستشوی مخازن آب دستگاه پس از هر بار به کارگیری کمک بسیاری به طول عمر اثرگذار دستگاه خواهد کرد. منبع تغذیه دستگاه اسکرابر اکثر اوقات باتری یا جریان بدون واسطه برق می باشد. ضمن اینکه هدایت کفشوی بصورت دستی یا خودرویی جاری ساختن می‌شود. ممکن می‌باشد این سوال پیش آید که تفاوت های گونه های اسکرابر های باتری دار و کابلی اسکرابر ها چیست؟ در پی به استیناف تفاوت ها و ویژگی های هرکدام از این انواع زمین شوی های صنعتی خوا هیم پرداخت.
 

جاروی صنعتی چه‌گونه عمل می نماید؟

تلاش کلیه دستگاه های جاروبرقی  اسکرابر صنعتی صرف لحاظ از نوع این سیرتکامل میباشد که بوسیله یک پمپ، باطن مخزن آن فشار منفی ساخت‌و‌ساز میشود و به جهت اختلاف فشار دربین هوای خارج مخزن و داخل مخزن مواد از سمت خارج به درون آن کشیده گردیده و بدین ترتیب مواد باطن مخزن باقی می‌مانند. جاروبرقی صنعتی جهت اعمال عملیات های متفاوت قابل استعمال خواهد بود بدین مفهوم که در بیشتر مواد برای گردآوری آلودگی ها و مواد انباشت گردیده در دور و بر از مکنده صنعتی استعمال می‌گردد، هم اینگونه به مراد جابجایی مواد نیز در صنعت های جارو برقی صنعتی قابل استعمال بوده و به جهت داشتن مخزن با ظرفیت بالا و توان فوق العاده وسعت متعددی از مواد را جا به جا می نمایند.

یک کدام از دیگر از کاربردهای جاروبرقی صنعتی  یا این که مکنده صنعتی اجرا عملیات غبارگیری میباشد که در اطراف های حساس به آلودگی و یا این که فضا هایی که غبارات سمی ساخت گردیده و تندرست کارگر را ارعاب می نماید، کاربرد ویژه ای داراست. همان طور که در صدر بیان شد کلیه سبک های دستگاه جاروبرقی اعم از خانگی، تجاری، نصفه صنعتی، صنعتی و صنعتی هنگفت شغل از دو پارامتر اقتدار مکش و سرعت مکش منتفع میباشند. توان مکش به واحد سنجش بضاعت جارو برقی صنعتی در مکش مواد اطلاق می‌شود که هر چه مقدار آن بیشتر باشد جاروبرقی کار کشته به مکش مواد هنگفت خیس و چگال خیس خواهد بود. از طرف دیگر سرعت مکش به وسعت هوای مکش گردیده در واحد فرصت تلقی میگردد و با ارتقاء آن سرعت جاری ساختن عملیات نیز ارتقاء مییابد. پیاده سازی و ساخت و ساز اشکال متعدد دستگاه های جاروبرقی با اقتدار مکش و سرعت مکش های متعدد قابلیت گردآوری بیسون صنعت  مدل ترین مواد تا دشوارترین و هنگفت ترین مواد را مهیا آورده و یوزرها متناسب با نوع عملیات و موقعیت کاری جاروی صنعتی مطلوب را گزینش می نمایند.

بررسی لیست نظافت آشپزخانه صنعتی

 بررسی لیست نظافت آشپزخانه صنعتی

روند نظافت دور و اطراف آشپزخانه
نظافت دور و اطراف آشپزخانه یکی‌از مهمترین اسکرابر صنعتی  کارهایی میباشد که می بایست به صورت منظم صورت پذیرد. آشپزخانه محلی میباشد که در آن طعام تهیه و تنظیم می‌گردد و به این ترتیب بایستی از آلودگی و کثیفی بدور باشد. نظافت آشپزخانه به نگهداری تن درستی اشخاص و پرهیز از سرایت بیماری ها یاری می نماید. پروسه محاسبه لیست نظافت آشپزخانه صنعتی به گستردن تحت میباشد:
۱. گردآوری آشغال: او‌لین گام در نظافت آشپزخانه، گردآوری آشغال میباشد. آشغال ها را از سطل آشغال بیرون فرمائید و در کیسه آشغال قرار دهید. بعد کیسه آشغال را گره بزنید و در سطل آشغال خارج از خانه قرار دهید.
 
۲. جارو کردن کف آشپزخانه: بعداز گردآوری آشغال، کف آشپزخانه را جارو نمائید. برای این شغل می‌توانید از جاروبرقی یا این که جارو دستی استعمال نمایید. در‌حالتی که کف آشپزخانه شما سرامیک میباشد، میتوانید از یک دستمال مرطوب نیز برای نظافت کردن آن به کارگیری نمائید.
 
۳. شستشوی دیوارها، سقف و پنجره ها: در مرحله بعد از آن، دیوارها، سقف و پنجره های آشپزخانه را بشویید. برای این فعالیت می‌توانید از یک اسفنج یا این که دستمال مرطوب استعمال نمایید. در‌صورتی‌که دیوارها یا این که سقف شما چرب یا این که آلوده میباشد، میتوانید از یک محلول شوینده ملایم نیز به کارگیری فرمائید.
 
۴. شستشوی سینک ظرفشویی و شیرآلات: سینک ظرفشویی و شیرآلات آشپزخانه را نیز می بایست به صورت آراسته بشویید. برای این شغل می‌توانید از یک محلول شوینده ملایم به کار گیری نمایید. در‌حالتی که سینک ظرفشویی شما چرب یا این که آلوده میباشد، می‌توانید از یک مسواک دیرین برای نظافت کردن آن به کار گیری نمائید.
 
۵. شستشوی خدمت های بهداشتی: خدمت های بهداشتی آشپزخانه نیز بایستی به صورت تروتمیز منزه شوند. برای این فعالیت میتوانید از یک محلول شوینده قادر به کارگیری نمائید.
 
۶. پاک کردن قفسه ها و کابینت ها: در غایت، قفسه ها بیسون صنعت  و کابینت های آشپزخانه را نیز پاک نمایید. برای این عمل میتوانید از یک دستمال مرطوب یا این که یک محلول شوینده ملایم به کار گیری نمایید.
 

کاربرد اسکرابر

 


دلایل زیر نشان می دهد که چرا ما  اسکرابر صنعتی دستمال های میکروفایبر را یک دستمال نظافت کلیه کاره میدانیم؛

دستمال های نانو همگی اثرات دوده و چربی را از سطح اسکرابر صنعتی های متفاوت به راحتی تمیز می کنند.
قابلیت نظافت کردن قطعات گوناگون اتومبیل, لک ها و سیاهی های موجود بدون نیاز به آب و … .
تمیز کننده توانمند جرم و سیاهی جان دار در کلید و پریزبرق که آیتم شکایت همه می‌باشد.
مجموع سیاهی ها و کثیفی های روی سرامیک های ساختمان به راحتی با این دستمال ها قابل پاک شدن می باشد.
برای پاک کردن سطوحی مانند وان خزینه، زیر دوشی، دیوارها و کف حمام هیچ نیازی به مواد شستشو نیست و این دستمال ها به تنهایی فعالیت را آحاد می کنند.
علاوه بر کلیه مواردی که گفته شد این دستمال ها امکان نظافت کردن وسایل چرمی با رنگ روشن یا تیره مانند کفش و کیف های چرم را دارا‌هستند.
مزایای دستمال های میکروفایبر

مزایای دستمال های میکروفایبر
در زیر بعضا از مزایای این دستمال های جادویی و منحصر را رسیدگی خواهید کرد.

کاهش چشمگیر زمان نظافت
عدم آسیب زدن به سطوح
بالاترین تمیزی و کیفیت
بدون بر جای گذاشتن لکه ، پرز ، رد آب و خش بر روی سطوح
اقتدار استثنایی در جذب کثیفی، غبار، چرک، دوده و روغن
در مواردی هیچ نیازی به مواد شوینده نیست.
قابلیت و امکان به کار گیری ریلکس
عمر وقت گیر
عدم انتقال کثیفی و لکه ها به نواحی دیگر
قابلیت فوق العاده در جذب مایعات
به کارگیری از رنگ های ثابت بیسون صنعت  و کیفیت عالی برای ایجاد کرد تنوع
 

نکات مهم در خرید اسکرابر های صنعتی

 کیت‌های پیوست متعدد، مانند کیت اساس خانگی اسکرابر صنعتی  ما، برای بیسون صنعت حمل آسوده ابزار نظافت کردن دستی نیز مو جود میباشد. بدین ترتیب شما یک کم آب کن اسکرابر را اخذ می‌کنید که دقیقاً مبنی بر با نیازهای شما پیاده سازی گردیده‌است.


 ماده منزه کننده مطلوب برای کم آب کن اسکرابر شما

صرف لحاظ از نوع کف، ماشین پاک کردن کف یا این که سطح کثیفی، کرچر طیف وسیعی از مواد منزه کننده را ارائه میدهد که کاملا نیازهای متفاوت شما‌را برآورده می نماید. خیر صرفا در به کار گیری مقرون به صرفه و در قبال هر نوع کثیفی بسیار مفید میباشد، بلکه به اندازه کافی دوستدار دور و بر زیست و ملایم میباشد تا واپسین استانداردهای تحقیقاتی را برآورده نماید.

کم آب کن اسکرابر Kärcher کف را روی کف مشمع کف اتاق عمل می نماید

مردی که از کیت اتصال کم آب کن اسکرابر برای ضدعفونی سطح ها با استعمال از اسپری به کارگیری می نماید.

کاهش اثرگذار میکروب برای ارتقا نیازهای بهداشتی

کیت اتصال ما برای کم آب کن های اسکرابر برای ضدعفونی سطح های با به کارگیری از اسپری به شما امداد می نماید تا با پول و مواد نادر به سطح تمیزی به طور کاملً جدیدی برسید. توزیع مواد ضد عفونی کننده مطلوب از روش اسپری لنس یا این که نازل دستیاسکرابر صنعتیمی تواند به صورت موثری تعداد میکروب ها را در کف، دیوارها و مبلمان کم کند. با رعایت دستور کار های قابل انجام می قدرت با به کار گیری از ضدعفونی کننده مطلوب به ضد عفونی اسپری ماهر دست یافت. اسباب و اثاث جانبی برای استعمال در پایانه های قطار، فرودگاه ها، اداره ها و ساختمان های تجاری، مرکزها بازنشستگی و محافظت، مهد خردسال ها، مدرسه های، استخرها و تجهیزات ورزشی مطلوب می باشند. اینک مقاوم سازی برای هر دو دستگاه اسکرابر کم آب کن B 150 R و B 200 R قابلیت پذیر میباشد.
کوشش بعدی - جارو کردن و شستشو در یک مرحله کاری

اسکرابرها و جاروبرقی های ما فضاهای بیسون صنعت  محصور و همینطور بخشها تعالی را با سعی بیشتری پاک می نمایند
 صرفه جویی در حین و هزینه
 

جاروبرقی آب و خاک چیست؟

جاروبرقی های سبک آب و خاک برای مثال دستگاه‌های اسکرابر صنعتی  نظافت صنعتی میباشد که قابلیت و امکان توده‌آوری چربی‌ها، مایعات و ذرات کم آب را دارااست. این نوع جاروبرقی معمولا دارنده مخزن خاص برای گردآوری‌آوری آب و مایعات میباشد. خصوصیت خاص آن، دارا بودن سیستم جداکننده آشغال‌های خیس و موتور قادر میباشد و این قابلیت و امکان را میدهد که حتی مایعات را هم از سطح های عده‌آوری فرمایید. این ابزار در گوشه و کنار‌های متفاوت به عنوان مثال خانگی به‌ ویژه برای نظافت چند‌منظوره کاربرد دارااست. لذا آشنایی شایسته ترین جاروبرقی آب و خاک خانگی در کنار سبک‌های صنعتی نیز اصلی میباشد. توصیه می کنیم نوشته‌ی‌علمی جاروبرقی آب و خاک چیست را تحقیق نمائید.


همینطور با دور اندیشی از نحوه شغل جاروبرقی آب و خاک به راحتی میتوانید سطح های متعدد برای مثال فرش، موکت، کفپوش، کف سرامیکی و سطح های مرطوب را پاک فرمائید. با این فعالیت، گزینش جاروبرقی مطلوب نیز راحت‌خیس میشود. این سبک مخازن مستقل برای عده‌آوری مواد جامد و مایع دارااست و با به کارگیری از موتور کار کشته، گردوغبار را از سطح ها به دستگاه مکش می‌نماید.

معرفی شایسته ترین جاروبرقی های آب و خاک
برای معرفی شایسته ترین جاروبرقی های آب و خاک، می بایست خصوصیات فنی جنس و کاربردهای آن مثلا موردها ذیل را درنظر بگیرید:

توان مکش: معمولاً به وات یا این که کیلووات اندازه‌گیری می گردد. اقتدار مکش بیشتر به معنای یک جاروبرقی توانمند‌خیس میباشد.
گنجایش مخزن: به طور لیتر معین می‌گردد و بیان‌کننده وسعت آب و گردوغباری میباشد که دستگاه می تواند توده‌آوری نماید.
سیستم جداکننده مایعات: این سیستم معین می‌نماید جاروبرقی، چقدر توانا به جداکردن مایعات از ذرات کم آب میباشد.
سیستم فیلتراسیون: نوع و چگونگی فیلترها نقش مهمی در تصفیه هوای خروجی دارااست. فیلترهای هپا (HEPA) برای دوری از رجوع و برگشت ذرات ریز مطلوب میباشد. برخی از این جاروبرقی‌ها، دارنده غربال قابل شستشو یا این که قابل ردوبدل می‌باشند.
ارتفاع کابل برق: این خصوصیت بر محدودیت محل قرارگیری دستگاه اثر داراست.
قابلیت و امکان تهیه و تنظیم طول: این امکان منجر می شود تا جاروبرقی را به راحتی بر روی سطح های گوناگون قرار دهید.
وزن دستگاه: برای حمل معمولی و استعمال راحت‌خیس  مداقه دارااست.
صدا: واحد سنجش صدا در طول به کار گیری، اساسی میباشد؛ به‌ویژه در حالتی‌که نظافت در اطراف حساس مانند بیمار‌ستان یا این که هتل باشد.
امکانات مازاد: داشتن قابلیت و امکان‌ها و امکانات مازاد، قابلیت و امکان تمیزکاری مناسب‌ سطح های مرطوب را مهیا می‌نمایند.
با دقت به‌این موردها و خصوصیت‌های دیگر، اینک بیسون صنعت  وهله به معرفی شایسته ترین جاروبرقی های آب و خاک می رسد. با اعتنا به تنوع بالای این سبک‌ها و تعدد آن ها، یک سری مثال از این نوع جاروبرقی‌ها، با بیان خصوصیات فنی در پوسته جدول فهرست شد‌ه‌است. شما میتوانید شایسته ترین جاروبرقی های آب و خاک را از دکان‌های دارای اعتبار ارائه‌دهنده دستگاه‌های نظافت صنعتی مانند آوین صنعت به راحتی خریداری فرمایید. جاروبرقی های این مجموعه، 12 ماه گارانتی و 15 سال سرویس ها بعداز فروش دارا‌هستند.
 

 مزایای استعمال از زمین شوی و کف شوی صنعتی

1- ارتقا سرعت و کیفیت شستشو با زمین شوی صنعتی دستی:

هنگام استفاده از زمین شوی برقی ، برس های اسکرابر صنعتی  دستگاه با بهره مندی از فشار و سرعت چرخش بالا به نه هر گونه آلودگی را از سطح مستقل می‌نمایند. همچنین وجود مخازن مجزا در دستگاه‌ اسکرابر از ادغام شدن محلول شوینده و آلودگی جمع شده ، پرهیز کرده و مانع از انتقال آلودگی می گردد. استفاده از زمین شوی صنعتی دستی به دلیل کیفیت بالای شستشو و عدم نیاز به صرف زمان زیاد در شستشوی سطح های کف، سرعت عملیات را به معیار قابل توجه در مقایسه با به کارگیری طرز‌های سنتی افزایش میدهد.
2- خشک کردن سریع سطوح کف با دستگاه اسکرابر :
دستگاه اسکرابر که از خانواده زمین شوی و کف شوی صنعتی، عملیات شستشو و خشک کردن سطح را بصورت همزمان اجرا داده و در فایده از صرف زمان و انرژی برای خشک کردن سطح بعد از عملیات شستشو دوری کرده و همچنین مخاطرات پیرامون مرطوب باقی ماندن سطح را کاهش می دهد. با خشک شدن سریع سطح نه تنها خطر سر خوردن و لغزش افراد کاهش می یابد بلکه احتمال آلوده شدن مجدد سطح نیز کاهش می‌یابد .
3- افزایش طول عمر کفپوش با کف شوی برقی :
کف شوی صنعتی ایرانی اشکال آلودگی‌های مو جود بر روی سطح را به نحو اثرگذار جداگانه و توده می‌نماید. در منفعت عوامل کدر کننده و از دربین غالب جلا و زیبایی کف پوش حذف می‌شوند. توده بی نقص آب مانده توسط کف شوی صنعتی ایرانی نیز از باقی ماندن آن در درزها و شیارها و نفوذ به لایه های زیرین جلوگیری می‌نماید. بدین ترتیب عمر کفپوش افزایش مییابد.
4- افزایش سطح بهداشت دور و اطراف و محافظت سلامت مخاطب :
هنگام استفاده از دستگاه اسکرابر دستی آلودگی ‌به نحو موءثر از فضا حذف میشود و همچنین با عده بی نقص اسکرابر صنعتی آب باقی‌مانده و آلودگی از حفرات و درزها و شیارها از انباشت آلودگی و تبدیل این نقاط به مرکز پرورش و نشر میکروب ها و باکتری‌ها جلوگیری می‌شود. عمل کردن با زمین شوی برقی و کف شوی صنعتی نیازمند خم و راست شدن مداوم نبوده و هنگام کار ، کاربر مستقیما با آلودگی در تماس نبوده و بدین ترتیب ایمنی و سلامت وی محافظت می‌شود.
5- کاهش هزینه نظافت با زمین شوی برقی :
در‌صورتی‌که برای نظافت و شستشوی محیطی با وسعت بالا نیاز به چند نیروی خدماتی هست می‌توان با جایگزین کردن یک دستگاه اسکرابر و یا پولیشر تعداد نیروهای خدماتی را به یک نفر کاهش داد و عملیات را با سرعت و کیفیت بسیار بالاتر به جاری ساختن رسانید. از سوی دیگر به شغل بردن زمین شوی صنعتی دستی به کاهش مصرف آب و ماده های شوینده کمک می‌نمایند و موجب صرفه جویی در منابع میگردد. همچنین کف شوی برقی به حفظ جلا و زیبایی کفپوش یاری کرده و در نتیجه از تحمیل هزینه‌های هنگفت مرتبط با بده بستان و ترمیم کفپوش ها در یک مجموعه هجران می‌نماید.
دستگاه اسکرابر ایرانی یا خارجی ؟
دستگاه اسکرابر وارداتی عمدتا از مملکت چین به صورت مونتاژ نشده وارد مملکت میشود و پس از مونتاژ با عنا وین و برند های متفاوت در بازار عرضه میگردد . این زمین شوی و کف شوی صنعتی کیفیت قطعات زیر تری نسبت به دستگاه اسکرابر ایرانی دارند و همچنین به علت واردات محدود و غیر همیشگی ، خدمات بعد از فروش مناسبی ندارند و در صورت خرابی حمایت قطعات آن بسیار سخت می باشد . گروه دیگری دستگاه اسکرابر وارداتی که اروپایی هستند، علی رغم کیفیت بالایی که دارند، قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با کف شوی صنعتی ایرانی دارند.
مزایای دستگاه اسکرابر صنعتی آنا نسبت به دستگاه اسکرابر صنعتی دیگر
قیمت گذاری مناسب: دستگاه اسکرابر آنا دارای بیسون صنعت  قیمت های بسیار پایین تر به نسیت نمونه وارداتی می‌باشند . غرض ما تهیه و تنظیم دستگاه اسکرابر ارزان قیمت و مقرون به صرفه برای مصارف تجاری و صنعتی هست .
تأمین کننده قابل اعتماد : شرکت تولیدی صنعتی آذرجارو با بیش تر از 30 سال سابقه ، 15 سال حفاظت قطعات و خدمات پس از فروش مطلوب را در برنامه کاری خود داشته و دارد .
ساخت‌و‌ساز ایرانی : با توجه به اینکه کلیه قطعات کف شوی صنعتی آنا ایجاد کرد همین شرکت است ، شما با خرید این کف شوی صنعتی ایرانی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. پس امان قطعات همیشه به راحتی در دسترس می‌باشد.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد